utorok 24. apríla 2018

Vlasy všetkých farieb

Direcntion farby na vlasy odtieň Silver a Carnation pink



Ahojte!
Farby na vlasy Directions som použila už viackrát. Sú celkom lacné, stojka cca 200kč a zároveň ľahko dostupné. Vo väčších mestách ich ľahko nájdete v kaderníckych potrebách/metalshopoch atď. Chcela som si kúpiť limecrime ale momentálne, keď som ich potrebovala, neboli v zľave a ani poštovné nebolo zadarmo. Takže som si skočila 500 metrov od domu, kúpiť si tieto directions.


Návod na použitie je jednoduchý. Umyjete si vlasy, k línií vlasov si dáte na ochranu pleti nejaký olej a môžete nanášať. Ja som obe farby nanášala bez rukavíc a aj ružová sa mi rýchlo umyla z rúk. Potom počkáte 45 minút a zmyjete studenou vodou. Vlasy musia byť samozrejme odfarbené. Ja som mala na spodkoch trošku viac vybielené ako na vrchu, takže mám viacer odtieňov, ale to som aj očakávala. Keď budete chcieť rovnomernú farbu, odporúčam vám dať si odfarbiť vlasy.


Farba na vlasoch drží podľa odtieňu. Silver mi vydržala kratšie ako Carnation pink. Mala som ešte aj mordú a zelenú a taký priemer je týždeň až dva, cca 4 umytia. Silver sa mi strašne páčila, na odfarbených vlasoch mala naozaj krásny odtieň do oceľovej. Farby majú gélový charakter a na vlasy sa nanášajú dobre. Ja mám stredne dlhé a redšie vlasy a jedna tuba mi vystačila na dve použitia.
Farby odporúčam každému, ktoako ja rád a rýchlo mení farby a má pripravený blonďavý podklad. Ak čakáte dlhodobú farbu asi skôr odpoúčam nájsť niečo iné alebo sa pripraviť na časté dofarbovanie.

Farbíte si vlasy šialenými farbami?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára