utorok 17. apríla 2018

Príliš jemný

Melt Harsh stone white




Ahojte!
Tento tieň od Melt som chcela strašne moc. Takže som si ho objednala spolu s mnohými vecami na black friday a kamarátka mi to poslala z USA. Keď mi konečne došiel, očakávala som veľa. Splnili sa moje očakávania?



Balenie Melt tieňov je celkom atypické. Majú okúhly obal a daju sa na seba navrstviť, lebo si môžete kúpiť viacero paletiek a všetky na seba pripnúť magnetom. Dá sa kúpiť aj samotatný tieň a všetko to zmagnetizovať.Tento tieň je prvý metalický, ktorý mám. Ostatné, ktoré mám sú matné. Tie matné majú veľmi dobrú kvalitu. Takže som od tohto nečakala nič iné ako najvyššiu kvalitu. Tieň je veľmi jemne namletý a  strašne sa drolí. Je tak jemný, že sa mi celý vyklopil z obalu. Odkedy som ho vrátila naspäť sa bojím, že ho zlomím štetcom.



Keď ho naberám, musím ísť nato veľmi opatrne, lebo keď ho naberiem veľa, robia sa na ňom šúlky a tie nejdu až tak dobre rozotrieť. Naberám menej tieňa a na viackrát. Keď je už šťastlivo na oku, je naozaj krásny a dlho vydrží.Mala som ho už párkrát na celý večer a môžem povedať, že sa nezlieva do záhybu. Na oku je celkom pekný ale nemyslím si, že by to bolo niečo, čo by som za 13,5€ potrebovala nakupovať. Aj keď sú melt tiene dobrej kvality, našla som už aj lepšie, lacnejšie a v SR/ČR dostupnejšie.


Skúšali ste už niečo od značky melt?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára