štvrtok 8. marca 2018

Na leto okej na zimu ani nie

Dr Hauschka telový krém s vôňou citrusu



Ahojte!
Telový krém s vôňou citrusu som si kúpila cez leto. Mám rada citrusové vôňe. Ak sú dobré, tak 
voňajú osviežujuco. Ak sa nevydaria, smrdia ako osviežovač do WC. Našťastie pri tomto telovom kréme je to prvá možnosť. Vonia povzbudzujúco a vždy, keď som si ho natrela, mala som lepšiu náladku.



Balenie je krásne, milujem sklo. Keď jedného dňa budem mať vlastnú kúpeľku budem tam mať takéto balenia vystavené. Naozaj, keď si kúpite hocijaké produkty tejto značky, môžete ich krásne vystavovať. Budú vyzerať luxusne.



Telový krém sa natiera na pokožku veľmi dobre, rýchlo sa vsiakne a vyživí pokožku. Cez leto som mala krásne lesklé nohy. Momentálne je to trošku horšie.Ako pokožka je vyživená a nesvrbí ma, ako keď sa nenatriem ale nie je tak krásne lesklá. Podľa mňa tento krém neni na jesennú ani zimnú pokožku. Hlavne, ak ju máte suchšiu ako ja. To vyživená dlho nevydrží. Cez zimu potrebujem niečo silnejšie. Kúpim si ho možno až keď bude jar.



Aký je váš obľúbený zimný telový krém?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára