streda 11. októbra 2017

Okrem nanášania všetko dobré

Color pop rozjasňovač odtieň Butterfly beach

Ahojte!
Táto lícenka je zo značky color pop druhá vec, ktorú som si objednala. Chcela som samozrejme vyskúšať aj niečo na tvár. Táto farba je niečo, čo som ešte nemala v svojej kolekcií. 



Balenie je také isté ako pri tieňoch, len o niečo väčšie. Takisto je na zašrobovanie. Treba ho pekne zaskrutkovať, aby rozjasňovač nezasychal. Takisto je biele s priesvitným vrchom. Jednoducho teda vytiahnete farbu, ktorú chcete, ak ich máte viac. 


Produkt má zaujímavú konzistenciu. Je tak trošku olejovitý, mastný a môžete do neho pritlačiť prstom a ostane tam váš odtlačok. Ak si všimnete, vidieť ho aj na fotke. Na pleť sa dá nanášať veľmi zle štetcom, veľmi dobre prstami. Keď som ho prvýkrát použila štetcom, štetinky sa zapichli do rozjasňovača a nenaberali produkt. Na líci som teda mala taký zaujímavý obrazec. Prstami sa dá veľmi pekne naniesť a roztieňovať dostratena. 



Cez zimu mi farba až tak nesadla a bol na mňa príliš tmavý. No teraz cez leto, ked som sa opálila je úplne dokonalý. Nosím ho aj namiesto lícenky iba s bronzerom. Na tvári vám vytvrorí veľmi pekný efekt, ako keby ste mali tú najzdravšiu a najkrajšiu pleť. Navyše nezváraňuje póry ani nedokonalosti, takže nie je problém, ak máte mastnejšiu pleť, naniesť púder a na neho tento rozjasňovač. Som s ním veľmi spokojná a za tú cenu sa oplatil. Mám ho už skoro rok a ešte nevyschol. Druhý si istotne kúpim, keď sa aspoň trošku pohnem v míňaní mojich zásob. 

Skúšali ste už niečo od značky Color Pop?
Aký je váš obľúbený rozjasňovač? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára