streda 27. septembra 2017

Kruhy pod očami miznú

Nyx rozjasňujúci púder odtieň 03



Ahojte!
Púder pod oči som používala vždy rovnaký ako na celú pleť. Vždy som sa zakrytie kruhov pod očami používala korektor. Takže nebolo potreba používať špeciálny púder. Raz som si zo zvedavosti objednala žltý rozjasňovač ale nakoniec mi to vôbec nepomohlo. Ale tieto púdre sa mi veľmi páčili a dala som im šancu.


Balenie asi hodnotiť nebudem, keďže sa jedna o refil. Ale čo sa mi trošku nepáči, je množstvo. Tieto kontúrovacie púdre zakrývajú celkom veľké miesto a je ich strašne maličko. Produkt má skvelú farbu pre mňa. A to som naozaj bledá! Myslím, že každý si vyberie. Neskúšala som ich kontúrovací tmavý púder ale ak má rovnakú konzistenciu, myslím si, že bude super.


Púder je krémový a má celkom dobrú kryciu schopnosť. To som vôbec nečakala. Niekedy by som pridala ďalšiu vrstvu korektoru ale nemusím, pretože použijem tento púder. Pod očami nevidieť absolútne nič! Žiadne kruhy, žiadna modrosť ani fialovosť. S tým som absolútne spokojná. Použila som ho aj samostatne bez korektoru ale vtedy mi nestačil. Takže na zafixovanie korektoru a zlepšenie jeho krycích účinkov.


Celá paleta stojí cca 20€. Tento refil stojí menej ako 5€. Ak sa teda rozhodnete, že nechcete celú paletu, lebo by ste ju nevyužili, určite vám radím zbehnúť si pozrieť tieto refily. Vyberiete si jeden pod oči jeden na kontúru a z pár eur budete mať fakt dobré produkty.

Ako fixujete korektor pod očami?

2 komentáre:

  1. Ja som asi divná, ale korektor pod oči nepoužívam, len makeup. Takže na celú pleť aj pod oči ide klasicky púder, ktorý práve používam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som doteraz používala tiež klasický púder ale toto ma veěmi prekvapilo a som s tým spokojná.

      Odstrániť