nedeľa 5. februára 2017

Konečne späť!

Všetko a nič december a január


Ahojte!
Konečne sa vraciam k písaniu. Miestami mi to nechýbalo a hovorila som si, že je skvelé, že nemám žiadne povinnosti. Navyše som si myslela, že nič nekupujem. V skutočnosti som nakupovala asi milión vecí. Ale potom mi začalo chýbať písať svoje názory. :D Takže máme veľa výrobkov, ktoré pôjdem zrecenzovať. Zatiaľ by som vám chcela ukázať, čo som robila a ako som sa mala posledné dva mesiace. 


S rodičmi sme boli na výlete v Prahe. Išli sme aj s mojimi sestrami a priateľmi. Dokopy 8 ľudí. Bola to zábava a Prahu milujeme všetci. Boli sme na trhoch a na obede v HardRock Cafe. 


Najskôr nemali miesto pre toľko ľudí. Preto sme čakali na bare a skúšali sme kokteily. Najskôr som dala klasiku Cosmopolitan ale potom  som si dala poradiť od čašníčky a mala som tiež skvelý koktail. 


Nevedela som si vybrať a nakoniec som si dalla pulled pork trio. Bol v tom pulled pork, rebrá a kuracie prsia. Všetko bolo skvelé ale tie prsia boli menej výrazné. Vzadu je môj druhý koktail, ktorý som si dala v poháriku so sebou, takže bol väčší a mega dobrý. 


Bola som na Pančlajne, čo som nečakala. Ale bola to veľká zábava. Musím uznať, že je to dobrý druh zábavy. 


Bola som pozrieť v Zoeve a bolo to tam krásne. Úplne kráľovstvo kozmetiky! Všetko som si vyskúšala a aj nakúpila. 


Ku koncu decembra som bola na trhoch v Starej tržnici. Bolo to tam tak preplnené, že do mňa vrazilo tak milión ľudí. Teraz, keď sú trošku prázdnejšie je to super a rada tam chodím. 


V Madam Eve mali zadarmo k časopisu Bi-oil, tak som si urobila zásoby. Ešte jeden je v kúpeľke. 


Párkrát som mala raňajky v reštike a celkom sa mi to páči. Krásne nastajlované raňajky a pritom sú úplne skvele. Doteraz som nechápala, prečo chodí niekto na croasantík s jogurtíkom. Ale už chápem. 


Ale aj ja si rada spravím raňajky. Najlepšie vločky s ovocím. Plus arašidové maslo. To je topka!

Celý december a aj január. Kvôli škole mám vždy celé Vianoce pokazené. Pretože mám stres zo skúšok, ktoré budú po nich. Našťastie mám teraz už mám pokoj na chvíľu. Takže môžem písať cvičiť, makať :) Veľmi sa teším. Dúfam, že aj vy!











1 komentár: