štvrtok 16. februára 2017

Ako som si dala pery doporiadku

Adrema balzám + Bkomplex




Ahojte!
Kto ma stretol počas zimy, istotne si všimol moje pery. Boli mega, extra vysušené. Bolo úplne jedno, či si ich pílingujem natieram, pijem alebo čo jednoducho mali vlastný život. Ich život bol nasledovný. Fáza 1 -normálne pery (asi dva dni), Fáza 2- popraskanie (asi dva, tri dni), Fáza 3- krvácanie z pier, Fáza 4 absolútne stvrdnutie pokožky (jeden, dva dni) Fáza 5 - olúpanie sa pokožky. Vrátenie sa k fáze 1. Celkom ma to bolelo, tak som zašla do lekárne, kde som si pýtala nejaký mastný balzám. Lekárnička sa na mňa pozrela a povedala mi, že mi skôr chýba B-komplex. Tak som si jeden kúpila a išla domov zobať. Potom som si spomenula, že mi Veronika radila značku Aderma. Tú som si teda dokúpila a začala som liečiť svoje pery.


B-komplex, čo by som vám k nemu napísala? Nieosm doktorka ale jednoducho pery mi prestali praskať. Prestali sa mi šúpať a výsledok som videla už po 3 dňoch používania. Takisto, keď náhodou nemám kúpenú náhradu tak po troch dňoch mám pery znova v kýbli. Jednodňový výpadok nespraví žiadnu škodu. Na jar, keď už bude stálejšie počasie, tak ho už neplánujem užívať.



A-derma je len taká pomôcka. Používam ho len raz za týždeň, keď to na mňa pery hrajú, že mooožno by aj išli popraskať. Inak nepoužívam žiaden balzám. Nemám rada, že sú návykové. Tento je trochu iný, nemám potrebu sa s ním mazať dvakrát. Je dobre mastný ale zase sa vsiaká rýchlo a môžete ho dať pod hocijaký rúž. Je to asi najlepší balzám, aký som kedy použila. 100% ho odporúčam.

Aké sú vaše tipy na udržanie pier v akej-takej kondícií počas zimy?

1 komentár:

  1. Já zas až takové problémy se rty nemám, ale je fajn, že jsi přišla na to, co ti pomáhá. Já používám balzám na rty jen na noc. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť