štvrtok 15. decembra 2016

Zbytočné?

Pacifica kokosové obrúsky



Ahojte!
Už dlho hľadám nejaké dobré obrúsky na vyčistenie pleti. Dobré u mňa znamená, že odstránia všetok (aj očný) make up, vyčistia pleť, nezanechajú pleť s nepríjemným pocitom a nie sú samotné nepríjemné na pleti. Tieto som si kúpila na základe odporúčania jednej z youtuberiek, ktoré sledujem. Podľa nej sú to jedny z najlepších obrúskov na odstraňovanie make upu, aké vyskúšala.

Samozrejme, že hneď leteli do košíka. Keď prišli, balenie sa mi veľmi zapáčilo. Nemá to cez seba iba takú tú zalepovaciu fóliu, takže nič nevyschne. Má to dobre uzatvárateľný patent. Je pekne modré a dostatočne veľké (30 obrúskov). Samotné obrúsky s dostatočne veľké a a majú v sebe dostatok vlhkosti.


Na sebe majú napísané, že odstraňujú špinu a prebytočné oleje z pokožky. Tak som to teda vyskúšala na make up a .....bola som sklamaná! Odstránilo mi to len veľmi málo make upu. Očný skoro vôbec. Špirála sa ani nepohla. Vyzerala som ako panda. Tak potom načo sú mi? No odstránia oleje a nečistotu ale povedzme si úprimne, na to mám doma špeciálne prípravky, ktoré to urobia oveľa lepšie. On hovorila, že s nimi aj cestuje. Ale ja cestujem medzi intrákom a domovom. Oboma miestami tak zásobenými make up vecami, že mám na najbližších 5 rokov dosť! Takže si myslím, že sú pre mňa úplne zbytočné.


Jediné využitie vidím u dám, ktoré tomu líčeniu nič nedávajú a ani starostlivosť nemajú tak v obľube. Jednoducho si rán a večer pretrú obrúskom tvár a je to. Obrúsky sú na každý typ pleti. Sú vyrobené z naozaj skvelých ingrediencí. A nie sú testované na zvieratách.


Aby som to uzavrela, obrúsky si už nekúpim. Tieto domíňam asi cez leto, keď sa budem chcieť osviežiť príjemnou kokosovou vôňou.

Máte nejaké obľúbené čistiace obrúsky?

2 komentáre:

  1. Ty ubrousky ale nejsou určené k odstraňování makeupu nebo se mýlím? Já celkově ubrousky nepoužívám vůbec, nejraději mám klasiku tampon a micelární vodu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já používám ty z Lidlu :D make-up odlíčí i řasenku, ale mám po nich na pleti takovou divnou vrstvu, kterou si vždy ještě opláchnu vodou.

    OdpovedaťOdstrániť