streda 7. decembra 2016

Drahé sklamanie

Kevin Murphy Hydratate me wash


Ahojte!
Ak ma sledujete už dlhšie, viete, že mám veľmi rada českú blogerku INU. Okrem iného sa mi strašne páčia jej vlasy. Sem tam napíše post o svojej starostlivosti o vlasy. Vždy spomína vlasovú značku Kevin Murphy. Samozrejme, chcem mať tak krásne zdravé vlasy ako ona, takže som začala pozerať po tejto značke. Zistila som, že sa používa aj v kaderníctve Molnár. Videla som ju aj inde ale keďže ide o tak drahú vlasovú kozmetiku, chcela som ísť do kaderníctva po radu. Predsa len oni sú s takouto kozmetikou školení a vedia o vlasoch oveľa viac ako ja. Prišiel deň D a ja som mala konečne viac peňazí, a tak som utekala k Molnárovi. Keď so tam prišla čakal ma veľmi pekný interiér a prázdne kaderníctvo. Bola v ňom iba jedna dievčina a jej zákazníčka. Nevadí, šampóny tam boli vystavené a ja som mohla vyberať. Po chvíli za mnou prišla kaderníčka, že čo si želám. Povedala som, že som si prišla vybrať šampón. Ona sa ma opýtala, že aké mám vlasy. A dala mi do ruky prvú vec, ktorá ju napadla. Medzitým prišla iná zamestnankyňa, ktorá sa mi chcela venovať trošku viac ale zdalo sa mi, že o značke nemá až taký prehľad. Nikto sa mi ani nepozrel na vlasy. Bola som polorozčarovaná z prístupu kaderníčok ale stále som strašne chcela vyskúšať ten šampón, tak som ho kúpila a bežala som domov. Stál 33€!!! Na nete je okolo 23€. Čo je o 10€ viac. Najskôr som to chcela komentovať tým, že mi pri výbere pomôžu ale necítila som to tak. Už do kaderníctva Molnár nepôjdem kupovať nič.



Samotný šampón má veľmi pekný obal. Bohužiaľ nie až tak premyslený, lebo keď som ho postavila na skriňu, trochu mi začal vytekať. A to pri 30€ šampóne nechcete. Nakoniec ho staviam hore nohami. Samotný šampón má bieloperleťovú farbu a celkom pekne vonia. Nič určitého, možno trošku ovocno sladko. Naozaj ho stačí veľmi málo a začne veľa peniť. Vlasy umyje z každého stavu. Mala som naozaj mastné vlasy pri prvej skúške a umyl ich dokonale. Lenže to umyjú aj oveľa lacnejšie šampóny. Vlasy po ňom ostávajú celkom pekne hydratované. Tie, ktoré mám na vrchu hlavy a pri tvári však nevyživí. Tie mám o čosi poréznejšie ako zvyšok hlavy, kvôli česaniu. Na tie musím použiť olejček. Po vyschnutí som mala vlasy celkom pekné a vydržia čisté asi tri, štyri dni. Ale to všetko sa deje aj s oveľa lacnejšími šampónmi. Čakala som žiaru okolo mojich vlasov. Chcem ich mať lesklé, nech hádžu na okoloidúcich prasiatka. Jemné na dotyk a voňavé. Veď 30€ za šampón nedávate bežne. Ale bohužiaľ nestalo sa. Má však obrovské pozitívum a to je, že neni testovaný na zvieratách!

Šampón je síce dobrý, ale keď do neho investujete takto veľa peňazí, očakávate, že bude excelentný a to sa bohužiaľ nestalo. Možno by som chcela vyskúšať ešte nejaké iné verzií šampónu, pretože si myslím, že mi nesadol tento typ ale uvidíme. Zatiaľ som v takom rozpoložení, že radšej ušetrím a kúpim si lacnejší šampón. Možno časom, ak budem mať možnosť konzultácie s niekym, kto bude mať viac času a povenuje sa mojim vlasom.

Aký je váš obľúbený šampón?

6 komentárov:

  1. to ma mrzí že ťa tam takto odbili hocičím :( to potom dokáže odradiť od všetkého
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám doma kondicionér Born Again a ten v kombinácií so šampónom Kerastase Therapiste bol skvelý, vlasy dostali iný rozmer, neviem ako to napísať, ale z môjho pohľadu inak odrážali svetlo, maslím, že to sa mi ešte pri inej vlasovej kozmetike nestalo. Posôbili hebko. Ale napr. Repair me wash mi taký úžasný nepríde. A bodymass má na mňa ťažkú, v podstate pánsku vôňu a vlasy mi skôr polepí...Ale, čo tak čítam na nete veľmi obľúbená je rada Angel wash a Angel rinse.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak možno mi tiež zrovna tento až tak nesadol a iné by boli skvelé ale neviem, či si ešte nejaký kúpim.

      Odstrániť
  3. Taková neochota mě vždy odradí od nákupu, ale věřím, že touha po šamponu byla silnější. Já nemám žádnou zkušenost s takovými drahými šampony, ale asi bych taky čekala více. No, škoda. Mezi mé nejoblíbenější šampony patří od Pantene řada Aqua light nebo potom od Oriflamu na barvené vlasy s vůní jahod. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hmm, to je skoda ak niekede idem do obchodu a odradi ma pristup tak vacsinou nic nekupim aj ked to velmi chcem no predsa nebudem podporovat ked si nevazia zakaznika
    a skoda, ze sampon ta neocaril ale tak aspon mas skusenost
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť