utorok 8. novembra 2016

Tento mi chýbať nebude

MAC match master korektor odtieň 1


Ahojte!
Make up, špirála a korektor sú asi jediné veci z líčenia, ktoré reálne míňam. Niekoľko z nich som dokonca aj minula, na čo som patrične hrdá, keďže zatiaľ som na nule s rúžmi a lícenkami. Korektor je asi najdôležitejšia časť líčenia, pretože ja nemám rada nanášať tonu make upu. Stačí zjednotiť pleť make upom a potom iba pozakrývať nedokonalosti korektorom. Mám svoju topku, čo je catrice kamufláž ale ten je vo veľmi málo odtieňoch, takže hľadám aj ďalšie. 


Tento som si vybrala ešte kým som nakupovala v MAC. Chcela som nový korektor po tom, čo sa mi rozbil ten v sklenenej fľaštičke. Obal ma skvelý aj na prenášanie aj na skladovanie. Je vyrobený z veľmi pevného materiálu. Tubička je vysúvacia. 


Korektor sa dobre nanáša. Je veľmi krémový a dobre sa rozotiera. Problém je, že o treba vrstviť, pretože na prvýkrát nedostanete z neho skoro žiadne krytie. Také tri vrstvy vám už zakryjú vyrážku pekne slušne. Skúsila som ho teda pod oči, kde sa mi zlieval do liniek. Púder súce pomôže ale nie nadlho. 

Odtieň je najsvetlejší a cez leto mi sedel. Na zimu budem potrebovať asi niečo svetlejšie. Tým, že je krémový sa strašne rýchlo míňa. Už som za polovicou a to sa mi za tak málo, ako ho používam ešte nestalo u žiadneho korektoru. 

Aj napriek tomu, že som sa rozhodla prejsť na netestovanú kozmetiku, stále mi chýba MAC. Je to preto, lebo v ňom môžem kúpiť všetko, čo potrebujem hlavne v svojej práci. A viem, že sa môžem spoľahnúť na výber odtieňov. Tento korektor mi chýbať naopak nebude vôbec. 

Aký je váš obľúbený korektor?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára