pondelok 31. októbra 2016

Všetko a nič

Október



Ahojte!
Október je skvelý mesiac. September milujem, pretože začína jeseň a ešte je babie leto. V októbri milujem, že prituhuje počasie, že už sú všetky stromy žlté, žčervené alebo oranžové a že konečne pijem čaje, aby som sa zohriala. Hneď 1.októbra ma zobrali rodičia na Kulháň na pstruha. Ryby nemám moc rada ale takémuto sa nedalo odolať. Odkedy mám vodičák, moc som nešoférovala. A zrovna cestou sem som sedela za volantom. Všetci žijeme a nikto nebol zranený!


Natáčala som spolu s Mirkou Miškechovou klip k pesníčke Mary. Musím povedať, že nie je sranda niekoho líčiť na 7 a viackrát. Našťastie sme všetko zvládli a myslím, že klip sa mega podaril. Dúfam, že ste ho už videli. Ak nie, prikladám ho sem!


Moje úsilie sa začalo vyplácať a už raňajkujem iba svoj džem, jem iba svoj kečup a sušené rajčiny. Dúfam, že budúce leto tiež zozbieram obriu úrodu a spracujem ju na zimné mesiace. 


Každé ráno som mala krásny výhľad na les oproti. Za tie roky, čo sa pozerám tam pribudla diaľnica. To by sa dalo, keďže ju moc nevidieť a nepočuť, lenže teraz niekoho tam napadlo dať tam bilboardy! JE to hnusné, v tom lese to brutálne kričí a myslím si, že bilboardy popri diaľnici by mali zakázať!


Ak niečo milujem zo školskej kuchyne, je to kačacie stehno! Tento mesiac som mala jedno a musím povedať, že napriek tomu, čo sa o školských kantínach hovorí, toto je mega dobré.


Na ďalšom natáčaní sme sa bavili Mirka nevydrží sedieť na jednom mieste ani 10 sekúnd! :D



Konečne mi prišli veci z USA, ktoré som veľmi chcela. Mám tam zaujímavé odtiene všetkých vecí a rada sa s nimi hrám. Mám to ťažké, lebo teraz chcem toho ešte viac. Uvidíme, čo si kúpim ďalšie. 


Na vianočných trhoch v Brne som si kúpila churros s kamarátkou a neboli sme schopné ho dojesť. Bolo ho mega veľa a dali nám k tomu pohár s horúcou čokoládou. V Bratislave na street food festivale mi dali tieto dve churros poliate asi dvoma ml čokoládou a vypýtali si 3€!!! Bola som strašne sklamaná.


Keď sa chcete odfotiť v krásnych šatách ale chcete, aby bolo vidieť aj chrbát aj make up.


S priateľom sme boli na beánií strojárov a musím povedať, že sme sa dosť bavili. A nie, nechodím s tekvicou :D

Aký ste mali október vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára