piatok 7. októbra 2016

Obočie treba vytvarovať!

Bdellium tools Bold angled brow 764 štetec




Ahojte!
Štetec na obočie som mala vo whishliste už dosť dlho. Nevedela som, ktorý si chcem kúpiť. Takže som prezerala milión stránok a rozhodla som sa pre bdulium tools. Mám od nich už iný štetec, s ktorým som veľmi spokojná. Objednávala som zo stránok moješminky, ktoré poznám a rada si tam niečo objednám. 



Štetec je z MAESTRO SERIES, čo znamená, že je ručne robený z prírodných aj syntetických materiálov. Štetinky sú upravená antibakteriálnou úpravou. Celá rúčka je nalakovaná čiernou farbou, ktorá sa neolupuje.


Dosť som sa zľakla, keď mi prišiel. Pretože štetec je celkom hrubý a bála som sa ako s ním vyfarbím obočie. Je to ale celkom ľahké . Nevytvoríte s ním autentické chĺpky ale keď chcete rýchlo zafarbiť väčšiu plochu, tak máte vyhrané.


Asi budme potrebovať ďalší štetec, ktorý je trošku užší, aby som vytvorila na začiatku obočia krásne reálne vyzerajúce chĺpky. S týmto som spokojná, pretože je aj celkom pevný. Čo je super zrovna na obočie. Tomuto štetcu nemám okrem väčšej hrúbky nemám čo vytknúť. Asi z bdulium tools vyhľadám aj iné štetce.

Aký štetec používate na obočie?

2 komentáre:

  1. Tiež mám na obočie podobný štetec, ale je len nejaký "no name" a má trochu kratšie štetinky :) A presne, vyhovuje mi, že ráno sa vďaka nemu rýchlejšie namaľujem. Pravdupovediac, nejaké realistické "vymaľovávanie" som ani neskúšala. Asi popozerám ako sa to robí. Alebo spravíš tutoriál? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tutoriál neviem, či spravím ale uvidíme, keď bude čas a hlavne svetlo.

      Odstrániť