streda 19. októbra 2016

Aký mám pocit?

Heritage Store Ružová voda s glycerínom



Ahojte!
Toto bude veľmi pocitová recenzia, pretože sama neviem, čo by som o tejto vode napísala. Ružovú vodu som si na pleť chcela kúiť už dosť dlho, pretože som niekde čítala, že je to celkom obstojná náhrada Fix+ od Macu. Na jednom videu cruelty free blogerky som videla, ako ospevuje túto značku a jej ružové vody. Išla som na iherb a nakupovala. 



Voda krásne vonia po ružiach. Čo iné by som čakala? Aplikátor je dosť nanič. Nestrieka jemnú hmlu ale dosť veľké kvapky. Takže ho nepoužívam ako sprej na konečné vylepšenie make upu ale ako primer. Je naozaj veľmi dobrá, keď už začne trošku zaschýňať, lepšie sa mi nanáša make up a mám pocit, že aj lepšie drží. 


Či lepšie hydratuje, to neviem. Používam ho na natretú tvár, takže necítim rozdiel. Trošku sa obávam toho Glycerínu, pretože glycerín je molekula, ktorá zadržiava vodu. Čo by malo byť fajn, keď tu vodu má odkiaľ zobrať ale keď nie, berie ju z povrchu pokožky. Takže namiesto hydratácie dehydruje pleť. Neviem, či to je aj spreji, v ktorom je voda z ruže. Ak je tu niekto, kto sa tomu rozumie, budem rada, ak mi to vysvetlí. 


Voda je netestovaná na zvieratách naviše je eco friendly. Navyše ju cez leto môžete používať aj ako telové mlieko. Ja som to neskúšala. Z tejto vody mám jednoducho len pocit, že sa na ňu lepšie nanáša make up. Nič viac. Asi by som si ju už nekúpila druhýkrát. Možno by som skúsila samostatnú vodu z ruže bez glycerínu. 

Používate kvetové vody?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára