utorok 11. októbra 2016

Ako mi prestali padať vlasy

Havlíková apotéka šampón 13 bylín




Ahojte!
Po skúškovom som mala celé telo dosť stroskotané. Veľmi sa to prejavilo na mojich vlasoch a pokožke. Na mieste, kde mám hlavu , keď spím, bolo dosť vlasov na novú parochňu. Vo vani a na kefe bola ďalšia parochňa a na mojej hlave toho neostávalo veľa. Ale tak mala som iné starosti a dosť som na seba kašlala. Keď sa všetko skončilo, rozhodla som sa používať tento šampón. 



Aby bolo jasné, neexistuje zázračný šampón, ktorý zastaví vypadávanie vlasov, pokiaľ nebudete mať v poriadku výživu a myseľ. Myslím si, že najväčší vplyv na to, že mi prestali padať vlasy bolo to, že som sa uvoľnila a prestala som mať stres. Navyše mi veľmi pomohlo to, že som začala raňajkovať orechy. Vždy aspoň tri vlašské orechy denne. Zmenila som aj vlasovú kozmetiku. 


Jeho balenie sa mi páči. To, že Havlíková apotéka má na všetky veci rovnaký obal je pekné. Navyše etikety sú veľmi zrozumiteľne vypísané. Viem, aké látky sú tam použité a prečo boli použité. Šampón sám o sebe vonia divno sladko. Ako presladený čaj. Nevadí mi to, pretože sladká vôňa po opláchnutí mizne. Málo pení a musíte požiť väčšie množstvo šampónu, pretože mi príde, že menej umýva. Aj tak mi fľaška vydržala viac ako dva a pol mesiaca.


Vlasy boli čisté a trošku inak sa mi mastili. Môže to znieť divne ale keď sa mi vlasy mastili s bežným šampónom, vytvorila sa na nich taká divná krusta a musela som ich riadne premývať. Keď sa mi zmastili vlasy s týmto šampónom, mala som ich také jemné. Kým som si nato zvykla, hladkala som si vlasy, lebo som si myslela, že sú mega jemné. Šampón ale umýva dobre. Moje vlasy, ktoré neboli nikdy farbené umyl dokonale a krásne sa mi po ňom leskli. Tie, ktoré boli vyschnuté z farbenia potrebovali trošku výpomoc v podobe olejčekov. Teraz som zmenila šampón a začali mi trošku padať vlasy. Ale zároveň je jeseň a vysadila som orechy. Skúsim ich znova začať jesť a používať ten šampón. No keď ho miniem, asi sa vrátim k Havlíkovej Apotéke. Majú aj iné produkty na vlasy a myslím, že budúci mesiac ich rada vyskúšam. Šampón jednoznačne odporúčam. Zároveň jedzte orechy a ak to pôjde menej sa stresujte.

Aký je váš obľúbený šampón?
Ako bojujete proti padaniu vlasov?

1 komentár:

  1. Já jsem na padání vlasů používala ostropestřecový olej od Soaphorie a taky mi pomáhal. Můj oblíbený šampon je asi od Pantene z řady Aqua light. Taky mám ráda šampony z Oriflamu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť