utorok 27. septembra 2016

Mením podklady

100%Pure krémové očné tiene odtieň Naked Glimmer



Ahojte!
Značka 100%Pure je u mňa teraz jedna z tých, kde rada nakupujem. Majú veľmi dobré zloženie produktov, milý zákaznícky servis a funkčné výrobky. Preto by som chcela aj nejaké veci z ich dekoratívnej kozmetiky. Nič som nepotrebovala, ale podklad pod očné tiene/ ceruzka na oči v zlatej farbe sa na leto hodí vždy! Balenie je klasické, ale príde mi trošku "lacné". Na nejakých youtube videách som našla, že niektoré tiene vypadávajú. Mne sa stalo to isté, tieň sa mi vysunul z balenia a celý vypadol a trošku sa potĺkol. Zasunula som ho naspäť a odvtedy je v pohode. Ale nemôžem ju brať so sebou nikam, lebo znova vypadáva. To trošku znižuje možnosť cestovať s ňou ale nevadí.


Ceruzka je celkom veľká, takže rýchlo a ľahko prekryjete celé oko. Farba je krásna zlatá s leskom. K opálenému telu stačí naniesť iba túto ceruzku, rozjasňovač a špirálu a vyzeráte ako bohyňa. Mám takú ovoniavacú úchylku. A zistila som, že toto vonia ako nejaký koreň. Niečo vytiahnuté zo zeme. To len potvrdzuje to, že tam nedávajú zbytočné parfémy. Jediná vec, ktorá je úplne nanič je, že bez bázy to neprežije ani 4 hodiny. Myslela som si, že toto bude báza ale očividne nie. Navyše musíte cez neho dať aspoň malý nános zlatého tieňu, aby sa nedal do očného záhybu. Tým pádom sa stáva úplne zbytočným krokom. Pretože musíte naniesť aj bázu aj tieň. Túto ceruzku neodporúčam a sama by som si ju znova nikdy nekúpila.

Máte nejakú dekoratívnu kozmetiku z 100%Pure?
Akú prírodnú dekoratívnu kozmetiku mi odporúčate?

2 komentáre:

  1. Jejda, v zaveru se ta recenze uplne otocila :D Tak nic.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď písala som to predne podľa mojich pocutov aké som mala z tohoto produktu. Nakoniec je mi ľúto že ho mám

      Odstrániť