utorok 20. septembra 2016

Levanduľu milujem!

Lush levanduľový sprej na tvár





Ahojte!
Rôzne spreje na tvár som začala používať až túto jar. Použila som zatiaľ dva. Jeden je z Havlíkovej Apotéky a druhý je tento. Mala som ho skôr ako Havlíkovú apotéku ale používala som ho menej. V Lush sa skvele nakupuje ale ešte som tam zatiaľ nenašla ten top produkt, ktorý by ma okúzlil tak, že by som ho potrebovala kúpiť znova. Či si pôjdem kúpiť levanduľový sprej znova sa dočítate na konci.


Balenie sa mi strašne páči. Čierne obaly, to je moje! Vyzerá to skvele, keď máte kolekciu z Lush a všetky veci sú pokope. Páči sa mi aj ich typický font. Rozprašovač je strašne silný. Chcela som niečo ako jemnú hmlu. Nevadí mi to ale treba mi viac strekov, takže sa rýchlo míňa. 


Levanduľová voda je veľmi príjemná navyše je tam aj ružová voda. Čo mi trošku vadí je, je parfém. Nechápem, načo do takéhoto super zloženia dávajú parfém. Fajn hydratuje a rada ho používam pod olej. Keby je to čisto prírodne zloženie, rada si ho kúpim znova. Ale HA pekne vonia, hydratuje tiež a navyše má lepšie zloženie. 

Používate kvetové vody?

4 komentáre:

  1. Používam, najčastejšie ružovú, teraz mám aj levanduľovú (obe od Hanus), ale mala som už aj čajovníkovú, kadidlovú, hamamelovú....veľa na výber má značka Akamuti, určite ich omrkni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som si nedávno kúpila ružovú od Purity Vision a uvidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá sa predáva samizdá v DM. Párkrát som ju pozerala tak potom napíš, ako sa ti hoila :)

      Odstrániť