utorok 13. septembra 2016

Letné osvieženie

Havlíková Apotéka Bylinná osviežujúca a hydratačná voda



Ahojte!
Hydratačné spreje som do tohto leta nepoužívala vôbec. Stále si myslím, že to nie je vec, ktorú by ste POTREBOVALI. Ale je to jedna z maličkostí, ktoré vám môžu vylepšiť kozmetickú rutinu. Nad touto vodou som rozmýšľala od kedy som čítala nejakú recenziu. Na slovíčko hydratačná začínam počuť, a preto ma veľmi zaujímalo, ako funguje. 


Balenie je plastové a má na sebe takú modro zelenú etiketu. Celkom sa mi páči, ale možno by som uvítala aj nejakú doplnitelnú verziu, nech stále nie je treba kupovať nové fľašky. Rozprašovač je skvelý! Vôbec sa nemusíte báť nepríjemného prúdu do tváre. Naopak vám obalí tvár do jemnej hmly. 

 
Hydratačná voda obsahuje látku Pentavitín, ktorá by mala hydratovať. A zbavovať šupiniek. Presne toto som potrebovala. Začala som ho používať cez leto. Pretože cez leto mám trošku mastnejšiu pleť a mal by stačiť. Som rada, že mi stačil. Ráno som ho používala samostatne a večer som ho používala pod makový olej. Pleť mi vyživil na celý deň. Trošku mi vadilo, že je lepivý. Chvíľu, kým sa vsiakol, som mala takú ucapkanú pleť. Ale aspoň som cítila, kde sa už vsiakol a kde nie. 


Pleť mi hydratoval a celé leto som bola veľmi spokojná. Bohužiaľ teraz mi už úplne nestačí. Veľmi sa mi páči jeho bylinková vôňa. Cítim hlavne levanduľu ale aj iné bylinky.  Dá sa používať aj na telo. To som pár krát vyskúšala ale na telo ostanem pri normálnom kréme. Na zimu si ho asi kupovať nebudem. Ale na leto som si istá, že si ho kúpim znova. 

Vyskúšali ste toto leto nejakú hydratačnú vodu? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára