utorok 12. júla 2016

Plátnové masky sú to, čo ma baví

Artistry hydratačná maska





Ahojte!
Plátnové masky sú podľa mňa super. Áno, výjde vás to drahšie ako bežná maska v tube, ale raz za čas, na špeciálnu udalosť sa tieto masky hodia. Doma mám menšiu zásobičku týchto masiek a vždy, keď nejakú novú nájdem, mám chuť ju vyskúšať. 


Tieto mi boli zaslané firmou Amway. Jedná sa o hydratačnú radu, čo sa vždy hodí. Moja pleť je cez leto normálna až mastná ale cez zimu je suchá. Takže vždy hydratujem a vyživujem ako o dušu. Balenie vyzerá veľmi luxusne. Je veľké a byteľné. Keby ho dostanem ako darček k sviatku, iste by ma potešil. Obsahuje 5 masiek, ktoré sú samostatne zabalené. 


Každé balenie masky je takisto veľmi pekné. Otvára sa zvrchu a nájdete v ňom masku, ktorá má z každej strany ochranný film. Keď odoberiete film, môžete použiť masku. Plátno je z veľmi príjemného materiálu. Na tvári je aj dlhšiu dobu pohodlné. V balíčku je toľko veľa masky, že vám to vystačí na minimálne 4 aplikácie. Ja to robím tak, že na očistenú pleť si dám masku, nechám ju tam minimálne 20 minút a potom ju čistými rukami vrátim naspäť. Viem, že to nie je najhygienickejšia vec na svete ale snažím sa, aby som mala všetko čo najčistejšie. 


Účinky masky sú viditeľné hneď potom, ako ju dáte dole. Moja pleť je po nej rozžiarená a krásne vyživená. Navyše maska krásne vonia, takže bude vám voňať aj tvár. Tento efekt vydrží tak deň až týždeň. Ja by som mala masku niekde v zásobe a dala si ju dva dni, deň pred akciou a potom dva dni po, aby ste zlepšili stav pleti. Na akcií potom bude vaša pleť vyzerať dokonalo a budete žiariť. Jediná vec, ktorá mi vadí je že ASI testujú na zvieratách. Písala som zástupcovi na Slovensku a ten mi tvrdil, že sa netestuje ale ja nemôžem nikde žiadne záznamy o netestovaní nájsť. Takže ak vám to je jedno, masku určite odporúčam, ak vám to jedno neni a nájdete nejakú info, prosím napíšte do komentu. 

Používate plátienkove masky?
Ako často?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára