nedeľa 17. júla 2016

Ako to bude ďalej?

Ahojte!
Už dlhšie chcem začať písať aj iné články ako recenzie. Predtým som písala sériu Stoker neochorie a myslím, že v nej budem pokračovať. Konečne mám oveľa viac času na blog, a preto plánujem aj iné články.
Najskôr chcem napísať o tom, prečo som začala používať netestovanú kozmetiku. Nebudem vám tu tvrdiť, že som vegánka alebo že nekupujem kožené výrobky. Jednoducho som sa rozhodla, že toto je najlepší krok. Som všežravec a kožené výrobky sú podľa mňa menej škodlivé k prostrediu. Ale testovať kozmetiku sa dá aj inak ako na zvieratách. Takže prečo nepodporiť aspoň takto dobrú vec. Najskôr som sa veľmi bála, pretože väčšina značiek, ktoré som používala, boli testované na zvieratách, Našťastie je na nete veľa zahraničných, čisto netestovaných blogov a stránok, ktoré vám ukážu netestované značky. Potom som bola veľmi milo šokovaná, že som objavila úplne nové značky. Väčšina z nich je nielen že netestovaná ale aj prírodná. Celkom sa mi zlepšila pleť a vlasy sa mi zlepšili viditeľne. Preto si myslím, že sa netreba báť toho, čo stratíte, ale musíte sa tešiť, čo získate. Aj napriek tomu sa ale nájdu ľudia, čo majú potrebu komentovať, že používam neetickú kozmetiku a bla bla. Chcela by som len povedať, že sú to moje rozhodnutia a to, že používam aj inú ako čistoprírodnú kozmetiku je moja vec.
Ďalšou vecou, ktorou som sa začala zaoberať je kvalitné oblečenie. Módny priemysel je na svete druhý najviac znečisťujúci životné prostredie. Preto som sa rozhodla písať aj o oblečení, ktoré je eco friendly. Našla som pár skvelých českých a slovenských značiek ale aj svetových, ktoré ponúkajú skvelé kúsky. Navyše z veľmi kvalitných materiálov a za dobré ceny. Pretože nebudeme si klamať, ak vás rifle stoja 10€ nebudú z kvalitného materiálu a farbivá použité sa budú asi toxické. Navyše ich nemohol šiť nikto, kto mal za to eticky zaplatené. 
Asi poslednou témou bude zdravie. Pretože to máme len jedno a ja naozaj chcem robiť pre seba to najlepšie. Asi budem pridávať nejaké recepty alebo rady.
Navyše by som chcela raz za mesiac pridať nejaký recept na domácu kozmetiku. Niesom žiaden mastičkár, a preto ma vôbec nebaví si robiť masky doma. Preto budú tie recepty mega jednoduché a účinné. 

Zaujímalo by vás ešte niečo?

2 komentáre:

  1. parada ja som plant base nemam rada termin veganka a snazim sa postupne objavit lepsiu netestovanu zdravu kozmetiku a dekorativku ale je to narocne a neda sa to zo dna na den takze tesim sa na tvoje tipy
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo znamená plant base? Som rada, že budem môcť byť malý možno "návod" by som to nazvala k netestovanej kozmetike :)

      Odstrániť