utorok 10. mája 2016

Mega drahé, stoja zato?

MAC single očné tiene refil Naked Lunch, Brulé, Omega, Star Violet, Charcoal Brown



Ahojte!
MAC tiene som chcela strašne dlho vyskúšať. Naozaj si myslím, že je to taká "povinnosť" skúsiť aspoň jeden tieň. Ja som si kúpila rovno 4 a sestra mi kúpila jeden. Mám ich ako refil do paletky, ktorú mám takisto z MAC. Tiene sú podľa mňa neuveriteľne predražené. Na Slovensku by som si ich nikdy nekúpila, tieto mám z USA. 


Tiene sú zabalené v čiernom obale. Vytiahnete iba kovový spodok s malým magnetom a názvom tieňa na zadnej strane. Keby nemám svoju paletku, radšej by som si kúpila normálny tieň.

Konzistencia tieňov je popravde čo sa týka pomeru kvalita vs. cena hrozná. Keď si kúpite tieň Catrice, Pupa alebo Urban Decay, dostanete oveľa vyššiu kvalitu. Bez báze ich ani nenosím, pretože by to bolo zbytočné. Sú suchšie ale nie úplne kriedové. Pigmentované sú slabšie. Čím tmavší odtieň, tým lepšia pigmentácia. Odtiene so shimmerom vyzerajú oveľa lepšie ako matné. Tiene sa medzi sebou dobre rozmazávajú.



Naked Luch -Krásna, jemná farba na celé viečko alebo rozjasnenie pod obočie. Je so shimmerom, takže sa lepšie naberá aj vrství. 
Brulé - Táto farba nejde vôbec nabrať, musím sa snažiť, aby ju bolo aspoň trošku vidieť. Väčšinou ju používam na rozmazanie prechodov.  
Omega - Táto hnedá sa hodí ako prechodová farba do záhybu oka. Nemám s ňou žiaden problém.
Star Violet - najkrajšia farba, ktorú vlastním. Výborne sa s ňou pracuje. Je celkom slušne pigmentovaná. Keď na ňu dáte Fix+, vytvorí pekný metalický odlesk. Túto jedinú by som odporučila na kúpu. 
Charcoal Brown - Túto farbu mám skúr na obočie, ktoré sa mi s ňou skvele vykresľuje. Ak by ste chceli nový tieň na obočie, odporúčam vyskúšať.


Celkovo si myslím, že MAC tiene sa neoplatia. Je oveľa viac iných a lacnejších značiek, ktoré vedia spraviť kvalitné tiene. Navyše MAC testuje na zvieratách, takže už ho odmietam nakupovať. Ak by ste predsa len chceli skúsiť nejaký ich tieň, počkajte na limitku, kúpte si nejaký špeciálny tieň. Pretože bežné odtiene naozaj zoženiete všade inde. 

Máte MAC tiene?
Ste s nimi spokojné?

7 komentárov:

  1. vďaka za túto recenziu. Ušetrila si mnohým peniaze ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám od nich rúž - krásne vonia a farba je ozaj intenzívna, ale vydrží mi na perách max. 4 hodiny, ak pijem a pod. :D a zalieza do vrások, keď som si ho porovnávala s rúžom od Essence, tak som prišla na to, že ten od Essence by mohol aj strčiť do vrecka :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja mám rúže od MAC a som s nimi spokojná, mám aj ceruzky od MAAC a spokojnosť ale mám aj ceruzky od Essence a myslím si že sú porovnateľné.

      Odstrániť
  3. Já stíny od Mac nemám a už je asi ani nechci. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť