štvrtok 21. apríla 2016

Lepidlo?

Artistry Exact Fit dlhotrvajúci podkladový make up



Ahojte!
Make upy testujem veľmi rada, pretože Existuje toľko možností. Od matného, cez zamatový, až po lesklý finish. Rôzne druhy krytia. Keď mi firma amway, ponúkla možnosť otestovať make up, neváhala som. Poslali mi najsvetlejší odtieň a mohla som začať testovať.



Balenie sa mi nepáči, vyzerá presne ako balenie make upu v Oriflame. To na mňa vôbec nepôsobí luxusne. Vrchný uzáver drží trošku slabšie ale neotvára sa. Ombré efekt vám umožňuje vidieť odtieň.



Make up je celkom tekutý ale veľmi rýchlo schne. Tu nastáva problém. Ja si väčšinou spravím "ďobky" na tvári z make upu a potom rozotieram. Najskôr som to skúsila s Beauty blenderom. Ten mi však veľmi nepomohol, pretože na miestach, kde sa dotkla hubka make upu a potom kože sa mi znova robili ďalšie a ďalšie bodky. Všetko to strašne rýchlo uschlo a ja som len vrstvila, aby som sa tohoto efektu zbavila. Štetcom som poučená z predošlého použitia najskôr nalíčila jedno líce, potom druhé, potom čelo. Žiadná sláva sa nekonala. Ostali mi na tvári šmuhy po štetci. Posledný pokus bol s prstami. Tie akoby roztopili make up ešte viac a rýchlejšie som to s nimi rozmazala. Produkty ako lícenka a bronzer sa na ňom veľmi ťažko rozmazávali dostratena. Musela som si pomôcť púdrom.




Čo sa mi nepáčilo bolo, že strašne zvýrazňoval suchú pleť.
Naopak výdrž mal skvelú. Celý deň dá ako nič. Čím viac som sa potila, tým lepšie vyzeral, pretože sa pleť akoby mastila. Preto by som ho odporučila na mastnejšiu pleť. Ja by som si ho už druhýkrát nekúpila. Navyše sa jedná o neznámu značku a pýtajú si viac ako 30€ za make up.

Poznáte značku Amway?
Skúšali ste od nich make up?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára