utorok 29. marca 2016

Záchrana pre pery?

Sephora ružová maska 




Ahojte!
Dnes si povieme čosi málo o mojich perách. Väčšinu času sú v skvelom stave bez toho, aby som sa o ne starala. Niesom maniak na balzámy na pery. Aj keď stále ešte hľadám ten svoj. Pery sa mi vysušujú, keď idem v aute do /z Brna. Vtedy viem, že si ich musím natrieť. Keď som bola v Sephore, mala som trošku popraskané pery a hovorila som si, že si kúpim túto masku a budem mať krásne hydratované a jemné pery, ako to maska sľubuje. Nechcela som si zobrať tú druhú, pretože obsahuje bambucké maslo a to nieje dobre pre moju pokožku.


Balenie sa mi veľmi páči. Ružová farba sa mi k výrobkom na pery hodí. Otvára sa zospodu a odporúčam mať to tým otvorom smerom hore, pretože produktu je vnútri naozaj veľa! Použitie je jednoduché, vytiahnete masku. Snažíte sa čo najmenej sa zakvapkať. Odstránite fólie a priložíte na pery. Teraz nastáva sranda. Musíte to napolohovať čo najlepšie, pretože inak sa vám maska bude hýbať a nebude držať. Behom 10 minút, čo som ju mala na tvári som ju naprávala tak 5x. 


Ako môžete vidieť, maska je naozaj obrovská a vrchná pera tejto masky zakryje moje celé pery. Po zložení som nevidela žiadnú obrovskú zmenu. Mala som trošku vyživené pery ale to mám aj po balzáme. Maska stojí asi 70 kč, čo je za jeden raz celkom dosť. Ja som si obal nechala a po použití som strčila masku naspäť. Na druhý deň bola ešte použiteľná. Tým sa jej použitie zvyšuje na dve. Aj keď to asi nebude veľmi hygienické. Stále tam však ostáva celkom dosť oleja, ktorý si môžete natierať na pery ako balzám.Myslím si, že sa to stále vôbec nevyplatí. Ak to chcete vyskúšať, samozrejme do toho ale ja už si ju druhýkrát nekúpim. Radšej si nájdem TEN skvelý balzám. 



Vyskúšali ste už platienkovú masku?
Vyskúšali ste inú masku na pery?
Ak hej, sem s tipmi!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára