nedeľa 20. marca 2016

Vzorečky vol.6

Ahojte!
Ďalšie spotrebované vzorky a možnosť ohodnotiť produkt bez toho, aby ste si ho museli kupovať. Mňa fungujúca vzorka vždy presvedčí ku kúpe. Niekedy sa stane, že si objednám produkt, dostanem nejaké vzorky a  tie sa mi páčia viac, ako objednaný produkt. Niekedy som len rada, že som za takú blbosť nevyhodila peniaze. 



Astor Skin Match Glow BB - Názov je dlhší ako to, čo mám zatiaľ k bakalárke. Bála som sa, že odtieň 200 bude na mňa moc tmavý ale našťastie nie je. Pretože ho skoro vôbec nevidieť. Jedná sa o BB krém, ktorý je celkom hutný. To by si človek myslel, že to teda bude kryť, ale opak je pravdou. Neprekryje ani nezjednotí pleť. Nekúpim.


Khiels som vždy chcela veľmi vyskúšať! Samozrejme, keď som sa dostala do ich predajne, som si vypýtala nejaké vzorky. Tešila som sa hlavne na tento, pretože by mal byť zafarbený, taže nie len vám vylieči kruhy pod očami, ale ich aj zafarbí. Farba je jemná a svetlá, takže s tým by nebol problém. Môj problém bol, že ma neuveriteľne štípal. Toto od krému za 1000 nechcete!


Čistiaci gél na ruky od Veroniky z cosmeticjam. Je naozaj skvelá vec. Neviem, kde by som ju zaradila, tak ju radím sem! Netuším, ako môžem otestovať, či sú ruky čisté ale dúfam, že sú. Čo je však super, je vôňa! Ja ju absolútne milujem, rada si s ním umývam ruky. A je strašne maličký a vôbec nezatrepe veľa miesta!


Značka 100%Pure ku každej objednávke dáva vzorky a ja som dostala tieto! Tu prichádza moje nadšenie zo vzoriek! Pozrite sa ostatné eshopy, ako sa to robí! Vzorky existujú-zákazníci ich chcú-pošleme. Koniec, bodka. Na odskúšanie som dostala kokosovo medový šampón. Veľmi som sa s ním bála umyť vlasy, pretože ich mám jemné a rýchlo sa mastia ale myslím si, že mi vlasy umyl krásne a mala som ich nadýchané a dlho vydržali čisté. Navyše tá krásna vôňa. Je to adept na môj ďalší šampón. Dostala som ešte jednu vzorku telového krému s ružovým grape fruitom. Tým som bola maličko sklamaná, pretože bol veľmi hustý a ťažko sa natieral. Navyše som nemala až taký pocit vyživenia. Krém med a mandľa sa dobre vstrebával, toto množstvo mi stačilo na obe nohy. Vôňa teda nebola pre mňa. Tešila som sa na medovú vôňu ale tá bola mega prerušená mandľou. Tá mi vôbec nevonia. Posledný som vyskúšala kokos a musím povedať, že vôňa ma prekvapila príjemne! Voňal skôr ako karamelové pukance ale stále to bola krásna vôňa, tak krásna, že som sa zabudla navoňavkovať.


Kneipp do kúpeľa. Ďalši darček od Veroniky. Tentokrát som si nebola až tak istá účinkom. Pretože mi to len ofarbilo vaňu. A farba je červená. Takže to vyzeralo ako veľmi silná menštruácia. To tiež nechcete.


Zle odfotený šampón od 100% Pure yuzu a pomelo. Keď som v minulej recenzií písala, že mám poškodený obal od šampónu, dokončilo to jednanie s firmou . Napísali mi mail s otázkou, či chcem poslať rovnaký šampón alebo iný. Pre mňa bola jasná odpoveď iný, keďže som chcela vyskúšať viac. Tento šampón je na lesk vlasov. Vlasy som mala lesklé už z toho šampónu predtým. Tento mi ich ale úplne vyblišťal. Vlasy sú po ňom krásne a mám pocit aj vyživené .  Nanešťastie mám pocit, že až tak neumýva. Potrebujem ho oveľa viac. Toto balenie mi vydržalo na 4-5krát.


Urban Decay Sheer Revolution Lipstick- Na tieto som sa veľmi tešila. Ešte nemám rúž od Urban Decay. Po prvom otvorené som ostala veeeľmi sklamaná. Ten Nude odtieň na perách nevydržal, nemal farbu  a bol veľmi škaredý. Nechcela som skúšať tie ďalšie ale povaľovali sa tu, tak som jeden vyskúšala a tie farebnejšie nie sú až tak zlé! Nevydržia dlho ale to pri lesklých rúžoch nečakáte.


Zastavila som sa aj v Havlíkovej apotéke, kde som hľadala krém. Ten som bohužiaľ nenašla ale mohla som vyskúšať 3 minútovú rannú masku. Vzorka mi tak akurát stačila na jedno použitie. Podľa nej som o nákupe neni presvedčená. Žiadne extrémne zmeny som nevidela. Povedala by som, že žiadne. Havlik ma produktami na tvár teda asi až tak nepriťahuje.





Zao a 100%Pure make up. Zao som dostala k mojej objednávke z biokrasy. Veľmi som sa na neho tešila, pretože tie krásne bambusové obaly!!! ALE bohužiaľ bol príliš ťažký, zle sa mi rozotieral a mala som pocit, ako keby mám toho na pleti až príliš veľa. Jednoducho sme si nesadli. 100% Pure mi poslali posledné tri odtiene, Alpine Rose, White Peach, Creme. Creme si asi kúpim na leto. Mala som z nich dobrý pocit na pleti, pretože vôbec nevysušovali. Práve naopak! Samizdá , že som po nich mala vyživenú pokožku! Bohužiaľ to budú make upy asi na mastnejšiu pokožku, pretože vytvorili mi na pleti takú púdrový efekt, ktorý sa mi vôbec nepáči. Keď na neho nastriekam troška fix +, všetko je lepšie. Na nete som si však našla recenzie na iné rady z tejto značky a myslím si, že som našla ten, ktorý by som chcela.

Používate vzorky, alebo sú iba doma na poličke "lebo ich raz využijete?"
Aká vzorka vás presvedčila ku kúpe?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára