štvrtok 24. marca 2016

Prekonáme Color Tattoo?

MAC Paint pot odtieň Painterly



Ahojte!
Tak už aj ja som si kúpila ikonický produkt z MAC Paint Pot. Rozmýšľala som nad Painterly a Soft ochard, pretože som chcela kúpiť niečo, čo sa dá použiť aj ako báza aj ako tieň na celé viečko. Z nejakého mne neznámeho dôvodu vyhral Painterly aj keď si myslím, že Soft by sa mi hodil viacej. 


Balenie sa mi celkom páči. Je podobné Color Tattoo-sklenený spodok, plastový vrch. Plastový vrch je veľmi pevný a dobre dolieha na produkt, takže by sa namal vysúšať. Na spodku máte nálepku s názvom odtieňa. Celá je to zabalené v klasickej čiernej krabičke MAC. 


Konzistencia je našľahaná, taká gélovo-penová, veľmi silikónová. Na oku sa kĺže a dobre nanáša. Keď zaschne, už s ním nikto nepohne. Vydrží mi isto celú noc. Musí však na ňom byť nejaký púdrový tieň. Lebo ak je samotný, má tendenciu zlievať sa do očného záhybu. Čo sa mi nepáči je, že sa celkom rýchlo míňa. Neviem, či je to konzisteniou ale ubúda mi rýchlejšie ako CT, Zatiaľ mi v kelímku nezačal vysychať a to už ho mám asi pol roka. 


Farbu ma studenú telovú so šedasto-fialovým podtónom. Ako hovorím, myslím, že by sa mi viac hodilo Soft Ochard ale aj táto farba je použiteľná. Keď ho dám pod svetlejší tieň, nekazí mu farbu. Skôr ho zintenzívňuje. Produkt sa mi celkom páči ale myslím, že ďalší nebudem potrebovať Color Tattoo je lacnejšie a povedala by som, že ho používam radšej vďaka jeho konzistencií. 

Akej farby by ste chceli Color Tattoo?

2 komentáre:

  1. Ja mám presne tento doma a používam ho len ako bázu, keďže mám dosť mastné viečka na ktorých tiene bez bázy veľmi nevydržia. Ale som prekvapená, že sa ti tak míňa! Ja mám svoj od svadobnej cesty (október 2014), používam každodenne a ešte tak na 2-3 mesiace určite bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja to nechápem, míňa sa mi rýchlejšie ako CT a menej ho používam. Asi ho používam teda nejako zle :(

      Odstrániť