utorok 1. marca 2016

Posledné kusy

Inglot očný tieň 470





Ahojte!
Do Inglotu nemám moc šancu sa dostať. Najskôr bol iba v Prahe, teraz je aj v Brne v Olympií, kam nechodím často. Takže keď som sa v NY dostala do inglotu, ihneď som nakupovala. Ale už som ani nevedela, že čo potrebujem. Tak som si vybrala očný tieň, ktorý môžem použiť aj ako lícenku. Konečne recenzujem posledné americké nákupové kusy, pretože mám toho strašne veľa, čo chcem zrecenzovať a nie je čas. 


Myslím, že balenie komentvať nemusím, keďže je určené do nejakej magnetickej palety. Ja som myslela, že si paletku vyrobím, ale som natoľko lenivá, že ho mám stále v pôvodnom plastovom obale. Veľkosť tieňa je o niečo väčšia ako u bežných tieňov. Myslím, že v bežných tieňoch je od 1,7-2g tu je až 2,5 gramu. Čo sa veľmi oplatí, hlavne keď líčite ľudí. 


Farba je jemná broskyňovo lososová so zlatým shimmerom. Dá sa použiť aj na očné tiene aj ako lícenka. Keď ho použijete na očné tiene, musíte použiť čiernu/hnedú linku, aby ste nevyzerali choro. Mne to vôbec nevadí  ale nájde sa pár ľudí, ktoré takéto farby na očiach moc nemusia. Na lícach vyzerá veľmi pekne. Výdrž je taká bežná. Neohúril ma tým, že by vydržal aj celú noc ale zase vydrží bežný deň + možno večer s dobrým primerom. Konzistencia je suchšia ako napríklad pri Urban Decay tieňoch ale stále sa dobre nanášajú na viečko a rozotierajú. 

Tiene Inglot ma až tak neuveriteľne neohromili ale do budúcnosti nevylučujem možnosť, ž by som si tam išla kúpiť ďalšie, keďže majú také obrovské farebné spektrum. A sú celkom použiteľné. 

Máte skúsenosti s Inglot?
Kupujete radšej paletky alebo si paletky vytvárate z vami nakúpených tieňov?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára