utorok 8. marca 2016

Nie dostatočne čierna

Maybelline gélova linka odtieň Noir Black





Ahojte!
Čierna linka je v mojom líčení základ. Používam rôzne druhy od tých vo fixke, cez tekuté až po gélové. Tieto používa aj Lisa Eldridge a keď niečo odporučí Lisa, Stoker nakupuje! Používam ich skoro vždy, keď sa líčim. Myslím si, že používanie gélových liniek je najjednoduchší spôsob robenia si liniek. Pre mňa je najpresnejší, aj keď sa učím používať iné. 



V balení dostanete linky a štetec. Linky sú zabelené v sklenenom obale a zatvorené kovovým viečkom. Vydrží prenášanie z Brna do PB a späť. Štetec má skvelý tvar na robenie liniek. Ako malo by to tak byť, keď je to pribalené k linkám ale v drogériach neni pravidlom mať dobre strihané štetce. 


Štetec ma na druhej strane hubku, ktorá je celkom pevná. Takže sa s ňou dobre rozmazáva linka. Dá sa použiť ako podklad pod tieň na dymové líčenie. Raz som to tak skúšala a myslím, že to vyzeralo dobre. Čo mi trošku vadí je, že linka nie je plne čierna. Musím ju trošku vrstviť. Čo nie je niekedy príjemné, keď mi slzia oči. 


Linky skvele držia tak 10 hodín. V balení nezasychajú. Nemám k nim skoro žiadne výhrady, okrem nedostatočnej farby. Ale na drogériu sú veľmi kvalitné. Možno do budúcnosti vyskúšam linky Bobbi Brown. Uvidíme, ako na tom budem finančne ale dovtedy mi iste stačia 

Aké sú vaše obľúbené linky?
Aký spôsob nanášania sa vám najviac páči?

2 komentáre:

  1. Ja ich mám tiež a podľa mňa majú skvelú pigmentáciu. Možno si len vychytala nepodarený produkt.
    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť