nedeľa 13. marca 2016

Moja najväčšia zbierka!

Rúže/rtěnky/rouge/lipstick



Ahojte!
O tomto rúžovom poste ma presviedčala Veronika Cosmeticjam
už pekne dlho. Všetci, čo ma poznajú alebo prešli aspoň pár postmi na tomto blogu vedia, že rúže, to je moje! Keďže nosím dosť výrazné, čierne okuliare, je v podstate jedno, aké mám líčenie očí. To, čo robí moje líčenie líčením sú rúže. Preto ich mám stráááášne veľa a celkom zaujímavé farby. Celkové číslo je 30 +-  . 5 ceruziek na pery a 6 vecičiek na starostlivosť o pery.




Mám dva štetce na pery. Aktívne používam iba jeden, ten oranžový. Je to značka models own ale myslím si, že hocijaký malý plochý štetec bude fajn. Ako balzám používam Vitalos, ten mi zatiaľ najmenej poškodil pery a najviac vyživuje. Bohužiaľ má aj tienistú stránku a to, že je vyrobený zo všeliakých parafínov a iných nemilých látok, ktoré mi okolo pier robia čierne bodky! Takže ho idem vymeniť. Vôbec nie som osoba, ktorá by mala v každej kabelke 2 stratené balzámy a stále si ich nakupovala. Pre mňa sú to zbytočnosti, keďže buď mám pery ok, alebo úplne zničené. Vtedy mi pomôže aj tak najviac indulona - tá modrá. Uriage a Burts Bees veľmi nepoužívam. Lipcote iba keď mám veľmi tekutý rúž a chcem aby trošku stuhol. Píling na pery je novinka a na neho bude samostatná recenzia. Báza na pery je mojím minuloročným objavom a používam ju často a chráni mi pery pred vysúšaním. To je čistý zázrak!



Všetky rúže mám uložené v ružovom stojane z USA. Zmestia sa mi tam všetky veľkosti aj tvary.




Ceruzky na pery používam veľmi výnimočne. Najlepšia je tá od essence. Je asi 10x lacnejšia ako MAC, je krémová a dobre drží. Soar som si kúpila na základe jednej instargamovej fotky a som rada, že ju mám, vyzerá aj bez rúžu veľmi pekne.



Lesky na pery tiež nepoužívam. Nejakým zázrakom mám dva. Oba sú vzorky a oba mi tam len tak ležia. Mary Kay je celkom fajn a jednu dobu dom ho rada používala. Dandelion bol v balíčku spolu s lícenkou dandelion. Samostatne by som ho nekúpila ani keby som lesková osoba, hlavne preto, lebo medzi ním a lacnejšími leskami nevidím rozdiel.


Čomu som určite prepadla sú tekuté rúže. O tých od Jeffreeho budú ešte recenzie. Ak si však nechcete objednávať z USA, isto skúste PUPA. Kvalitatívne sa líšia podľa odtieňa ale 013 je celkom dobrá a zaujímavá farba.


Dostávame sa k mojím obľúbencom. Naschvál som sem nezaradila JS, pretože ich ešte len testujem. Idem zľava doprava. Clinique 15 pudgy peony som si kúpila spolu s ešte jedným(ten sa stratil) v USA. Je to veľmi príjemný rúž s jemnou farbou na každodenné nosenie. Čo ma veľmi prekvapilo a obľubujem ho na každodenné nosenie ešte viac je Clinique 14 Plum Pop farba mi krásne sedí ku každému líčeniu a nevyzerá na mne mŕtvolne. Melt Belladona 2 je klasicko červený favorit. Má silný modrý podtón, takže v prvej vrstve vyzerá ružovo ale keď sa navrství, je to krásna červená. MAC VIVA GLAM I je prvý rúž, ktorý som si kúpila za sebou zarobené peniaze a bol to skvelý pocit! Navyše to bol prvý high-end, čo som si kúpila. Ako by som ho nemohla dať medzi obľúbencov? Ten maličký je Make up forever ale neviem číslo odtieňa, keďže sa mi vypral. Je na perách veľmi príjemný a farba sa mi veľmi hodí. Melt Stupid Love a Shady Lady to sú zase dva brutálne držiaky a letné odtiene! Tieto rúže milujem, pretože si môžem byť istá, že vydržia. Trošku vysušujú ale všetko to vyrieši báza na pery. Medzi nimi je ďalčí MAC Kinda Sexi, ktorý som kupovala naslepo, podľa obrázkov. Nebol taký, ako som si ho predstavovala ale k veľmi výrazným očiam sa mi vždy hod. Silk Naturals ZAP je krásny oranžový rúž. Je lesklý a nevysušuje mi pery. Nosím ho pomenej, lebo oranžová predsa len zažlťuje pery ale strašne sa mi páči. Wet´n´wild Wine Room drží na svoju cenu nadpriemerne. Navyše je to krásna farba a nevysušuje pery a to ja môžem.





Aby ste ma nechápali zle, vždy píšem, že nude rúže vôbec nepoužívam. Mne sa veľmi páčia ale bohužiaľ si myslím, že sa mi nehodia. Stále hľadám jeden, dva naozaj nude pre mňa. Make Up Forever, Jeffree Star Posh Spice, Clinique 14 Plum Pop, Pupa 013, MAC Kinda sexy, Sephora. Z tejto skupinky najradšej nosím asi Clinique. Do budúcnosti si chcem kúpiť jeden nude doružova a jeden dohneda, nech mám aj na bežné nosenie.





Z fialovej kategórie asi najviac milujem MAC Heroine, ktorý je na swatchoch ako prvý zľava. Ďalej máme Milani 20 Uptown Mauve, Melt Shady Lady, KatVonD lovecraft, Wet´n´wild Wine room, Clinique 14 Plum Pop. Fialová kategŕia sa v budúcnosti rozrastie isto o jeden, dva rúže, pretože už teraz ich mám vybraté a čakám len, kým budem objednávať.



Melt Stupid Love, Clinique 15 Pudgy Peony, Jeffree Star Prom Night, Kat Von D Backstage Bamby. Zistila som, že ružovú vôbec nemám v nejakom peknom pastelovom odtieni alebo takú použiteľnejšiu na zimu. Mám len takéto svietivé kočky, čo mi vôbec nevadí. V tejto kategórií nemám víťaza.



Jeffree Star Anna Nicole, Clinique Cherry Pop, Kat Von D Countess, Silk Naturals Zap, Kat Von D Hexagram. Rúže dooranžova som objavila minulý rok so Zap. Naozaj sa mi na mne páčia a majú tendenciu posunúť každý outfit o level vyššie.



Kat Von D Adora, MAC Viva Glam Rihanna, NYC 371 Temped, Kat Von D Bachelorette,  
Wet´n ´wild Cherry Picking, Kat  Von D neviem ho nájsť. Toto je najklasickejšia kategória. Červená, červená a ešte raz červená. Túto farbu na perách milujem. červený rúž sa hodí každej žene, len treba nájsť správny podtón. Nemusí to byť krikľavá červená, stačí niečo malinové. Rúže Kat Von D z tejto kategórie nepoužívam vôbec a počas swatcovania som prišla nato, že mám dva rovnaké rúže ide o Adoru a Rihannu.



Max Factor 720 Scarlet Ghost, Kat Von D Motorhead, Milani 24 Black Cherry, MAC Viva Glam I, Sephora 10 Essence, Max Factor. Prvá foto je trošku rozmazaná ale už nejdem von fotiť, lebo je tam hnusne! Posledná séria rúžov s extra tmavé rúže. Istotne nie pre všetky z vás. Popravde takéto odtiene nevidím často. Ja ich mám veľmi rada a používam ich asi najčastejšie. Keď máte čierne okuliare, je úplne jedno, aké máte líčenie očí, podstatné sú pery. Preto chcem aby vynikli.



Posledný rúž, ktorý tu mám a zabudla som ho zaradiť, je Jeffree Star Androgyny! Tento odtieň je unikátny a nič podobné som zatiaľ na perách nikomu nevidela. Vezie sa na vlne Kylie, ale táto farba mi svedčí, takže ho môžem nosiť, čo je super.

Koľko rúžov máte vy?
Aké sú vaše top odtiene?
Čo by ste chceli na pery vyskúšať vy?
Na aký rúž by ste si priali recenziu (okrem Jeffreeho, lebo tie budú isto!)?

2 komentáre:

  1. Juj to je zbierka!! :O Najviac ma zaujal posledný, úplne top odtieň. Už sa teším na recenziu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To teda je! :) Naozaj keď to dám všetko dokopy, čudujem sa, či to niekedy miniem :( Bude :)

      Odstrániť