utorok 16. februára 2016

Natočené!

Benefit Roller Lash špirála



Ahojte!
Pred nejakou dobou, keď táto špirála vyšla, spôsobila skoro šialenstvo. Dodnes ju vidím na youtubových videách, ako obľúbenú špirálu napríklad Jeffreeho Star. Mne sa špirálu podarilo vyhrať v súťaži od Sephory! Bola som vážne nadšená z výhry. Dlhšie mi nechodila ale keď som im napísala mail, prišla. 



Riasenka príde zabalená v krabici, ktorá je podľa mňa zbytočne veľká. Viem, Benefit robí obaly, ktoré majú zaujať, ale toto je zbytočné, keďže obal vyhodím. Samotná riasenka je celkom veľká, osahuje 8,5 gramu produktu. Nijako nevonia, čo je len dobre. Vrchnáčik je robený do tvaru nátačky, čo sa mi veľmi páči a je to krásny detail. 


Kartáčik ma mierne prehnutý s plastovými štetinkami, skôr výstupkami, toto asi niesú štetinky. Nie je to mega jumbo kartáčik, čo mi zase raz vyhovuje. Pretože sa môžem dostať až ku korienkom mihalníc. Je jemne prehnutá a tým sa prispôsobuje tvaru oka. Riasenka sľubuje hlavne natočenie, čo môžem potvrdiť! Pre mňa je zbytočne drahá. Poviete si, že tu mám dosť líceniek, rozjasňovačov alebo rúžov ale tie mi vydržia minimálne dva roky. Špirála by sa mala meniť raz za 3 mesiace a to vám to ešte predraží. Sama by som si ju iste nekúpila. Pretože ak by som mala prachy na drahú špirálu skúsim Dior alebo Chanel. O to viac mi je ľúto, že naozaj funguje a robí mi krásne, natočené, predĺžené riasy. Nezlepuje ich a neopadáva, nerobí cucky. 



Jednoducho sa jedná o skvelú špirálu, ktorú som si veľmi užívala. Chcem vyskúšať niečo iné a lacnejšie ale akosi nedúfam v tak skvelý výsledok ako s touto.



Dúfam, že je vidieť, aké mám dlhšie a natocěné riasy. 

Myslíte si, že na špirálach sa môže šetriť?
Máte nejakú drahšiu špirálu?
Vidíte v tom rozdiel?

4 komentáre:

  1. Ja ju mám tiež a patrí medzi moje najobľúbenejšie riasenky, už mám aj kúpené druhé balenie do zásoby. Ja si naopak do dobrej riasenky rada zainvestujem.

    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uvidím, aké ďalšie riasenky nájdem :) Možno sa k nej jedného dňa vrátim :)

      Odstrániť
    2. Ja môžem ešte odporúčať riasenku Vamp od Pupa alebo Maybelline riasenky.

      Odstrániť
    3. Vamp mi veľmi nesadla :( Idem vyskúšať asi Loreál :)

      Odstrániť