streda 30. decembra 2015

Časti darčekov...alebo čo mi doniesol Ježiško?


Ahojte!
Tieto Vianoce som prišla domov 22-hého zo skúšiek. Za ten čas som vôbec nestihla rozmýšľať, čo by som chcela pod stromček. Preto si musím veci dokúpiť až teraz. 


Tu je nákup, na ktorý som pyšná! Vidíte tam nejaké rozjasňovače/rúže alebo lícenky? Ani ja nie! Všetky veci som potrebovala. Píšem potrebovala,pretože dostať voňavku pod stromček je v našej rodine tradícia. Maminka bola celkom smutná, keď som jej nestihla napísať, akú si prosím. Vybrala som si voňavku Michael Kors. Je to celkom náhodné, pretože MK mi pride v poslednej dobe, že je všade. Takže som ho v parfumériach obchádzala. Keď som bola nakupovať s kamarátkou, tá ma donútila ho vyskúšať. Potom som si ho na seba strekla a išla domov. Na mne sa mi páčil, nevadil mi a  dokonca sa páčil aj maminke a susede. Takže teraz už som tam išla na istotu. Potrebovala som aj odličovacie vankúšiky do Brna. Navyše mi vyschla jedna linka a minula sa druhá. Preto som si chcela kúpiť túto od Maybelline. Chcem ju odkedy ju Lisa Eldridge ukazovala v svojich videách ako skvelú linku. 





Na vyskúšanie všetkých produktov sa veľmi teším, teraz ešte neviem, aké sú. 





Keď majú v Intimissimi výpredaj, skočíte sa pozrieť. Ja som si vybrala nohavičky bez švov. Nejako som ich nepotrebovala ale boli v zľave a vždy zídu. Potom som zbadala krásne chlapské tričko na spanie z bavlny. Je veľmi pohodlné a má krásnu farbu. Asi ho budem nosiť normálne  do mesta s nejakým výraznejším líčením. Je fakt super.



Poslednú vec, ktorú som si včera kúpila je táto PÁRTY kabelka. Áno, je kupovaná s jediným účelom a to, aby sa do nej zmetili prachy mobil a kľúče a aby nezavadzala. Budem ju totiž brať na párty. Nie vždy sa mi chce brať väčšia kabelka a potom skončím s vecami po vačkoch, čo ni je bezpečné. Stála okolo 8€, takže nebolo o čom. 



Ďalej som dostala dva produkty na tvár z drogérie. Už veľa takýchto produktov nepoužívam. Preto som zvedavá na ich vyskúšanie. 


Ďalej som si objednala nejaké veci z USA ale bohužiaľ mi nestihli ešte dojsť. Ďalšiu várku darčekov vám teda ukážem, až keď tu bude. 
Čo ste dostali pod stromček?

4 komentáre:

  1. No samé pěkné věci, snad budou všechny dobré :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nádeje vkladám do tej linky. Pretože potom je tu Bobbi, ktorá má preslávené linky a to by bolo drahé :D

      Odstrániť
  2. Perfektní, kosmetika pod stromečkem musí být. Kabelka má příjemnou barvu, fakt pěkná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To musí, ešte aj bude. Obrovská nádielka. Ale musí sa ku mne dostať :)

      Odstrániť