streda 25. novembra 2015

Sem s nimi!

Silk naturals vzorky tieňov 





Ahojte!
Stred týždňa je tu a ja mám pre vás ďalšie vzorky! O to lepšie, že ide o vzorky tieňov. To sa mi stalo asi iba 2x- V moješminky vám dajú vzorky tieňov a tu, v silknaturals. Dneska pôjde o druhú značku. Je to zajačiková- teda cruelty free značka. Už som vám ukazovala nejaké veci zo starostlivosti o pleť. Značka je mi celkom sympatická. 


Balenie nejdem komentovať, keďže ide o vzorku, dokonca nejdem komentovať ani farby, pretože som ich už nevedela nájsť na stránke. Jediné, k čomu vám niečo poviem, je nanášanie, pocit z nich a  výdrž. Tiene si dávam na pomocou plochého štetca. Myslím, že to je najlepšie riešenie pre sypké tiene. Oba som použila vo viacerých líčeniach a nemajú problém s inými textúrami ani značkami. Rozotierajú sa dostratena veľmi dobre. Vydržia v rovnakom stave celý deň, dokonca aj keď sa potím. 
Ak si niekedy budem objednávať zo stránky silknaturals.com, isto prihodím do košíka aj pár tieňov, Som s nimi veľmi spokojná, navyše nie sú testované na zvieratách. Čo vždy poteší. Ale nejdem sa tu hrať na pokrytca, viem, že MAC testuje. Tak myslím, že tu máte alternatívu a je na vás, rovnako ako na mne, čo si vyberiete. 

Poznáte značku silknaturals?
Zaujíma vás, či sú výrobky testované na zvieratách?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára