streda 18. novembra 2015

Orámovaná

MAC ceruzky na pery odtieň Magenta SOAR a Pro longwear odtieň Kiss me Quick 




Ahojte!
Nikdy som ceruzku na pery nepotrebovala. A myslím, že ani nepotrebujem. Používam ich veľmi málo. Celkovo si myslím, že nápad s transparentnou ceruzkou na pery pre všetky farby je skvelý ale treba ho dotiahnúť dokonca. Neviem, či je taká transparentná ceruzka, ktorá je aj kvalitná a ochráni vaše pery aj rúž. 


Ako prvé dve som si kúpila červenú Kiss me quick a fialovú magentu. V zložení medzi "bežnou" a prolongwear neviem rozdiel (lebo sa tomu nerozumiem) ale každá má inú textúru. Obe bežné ceruzky sa dobre rozotierajú, na perách sú príjemné, Vydržia celkom dlho a nevysušujú. Naopak prolongwear má suchú textúru, ťažšie sa dáva na pery a vysušuje. Dokonca je kratšia a stojí viac peňazí. 



Kiss me quick som si vybrala preto, lebo sa jedná o krásnu klasickú červenú s modrým podtónom. Mylsím si, že táto farba sa bude hodiť úplne všetkým. Magenta je krásna fialovo- modro- ružová. Je to dosť odvážna farba ale myslím si, že sa dá zvládnuť. Teda ak máte rady výrazne pery. SOAR je zvlášna nude-šedo-ružová. Na každých perách ukáže inak. Na mne vyzerá viac tlmene, na mojej maminke viac ružovo. 


Ceruzky na pery si už nekupujem. Iba že by sa jednalo o farbu, v ktorej nemám rúž a strašne by som ju chcela. Plánujem ešte kúpiť Spice pre maminku. Inak mi príde, že mám obe farby, ktoré potrebujem. A dúfam, že vymyslia kvalitnú transparentnú ceruzku. Takže mi bude stačiť jedna. 

Čo si vy myslíte o ceruzkách na pery?
Používate?

5 komentárov:

  1. ja mám doma 2 MAC, ale málokedy po nich siahnem:) Ceruzky sa hodia najmä vtedy, keď treba dokonale vykresliť pery alebo vymedziť rúžu hranice:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já tužky na rty nemám a ani nepoužívám. Ale máš skvělý nápad. Jedna transparentní by byla fajn. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krasne jsou. Ja mam docela rada posledni dobou, ale musi byt ultra mekka:)

    OdpovedaťOdstrániť