piatok 27. novembra 2015

Na zimu potrebný!

MAC prep+prime báza na pery



Ahojte!
Dneska sa pozrieme na jeden veľký objav! Viem, že tu dávam dosť často, že som s vecami neni príliš spokojná ale to preto, lebo je jedno, či zaplatím 1 alebo 100€, chcem službu, ktorú predávajú. Ak má niečo držať 8 hodín, nech to drží. Preto, keď napíšem o niečom, že je to skvelé, na 100% si za tým stojím. 


Túto vecičku mám už od leta ale recenziu som chcela napísať až na zimu, pretože vtedy sa mi strašne šúpu pery. Mám ich popraskané a nosiť výrazný rúž môžem tak raz za týždeň a potom pery musím dávať dokopy. Takže som chcela, otestovať, či mi pomôže aj v horších podmienkach.


Začnem pekne od obalu, ten je čierny s maličkými trblietkami, ktoré vidieť len na priamom slnku. Je to pevný plast. Je celkovo dosť úzky aj produkt v ňom je celkom úzky ale mám pocit, že sa mi s ním presnejšie natierajú pery. Jedná sa o bežnú bielu tyčinku, ktorá veľmi sladko vonia. Zatiaľ mi to nezačalo vadiť. Na perách vytvorí krásny jednotný podklad. Ako keby ich obalí a dobre sa mi na nich aplikuje rúž. Nie sú tam žiadne nerovnosti. Navyše, ani najvysušujúci rúž nemá šancu. Väčšinou som si najskôr dala balzám, nalíčila sa a dala rúž. A po hodke aj čosi som začala cítiť, že mám suchšie pery. 


Teraz si dám balzám, nalíčim sa, dám si bázu, kontúku, rúž a idem. Nemyslite si, že výdrž je lepšia kvôli kontúrke, pretože jednu nosím samú o sebe a vydržala dlhšie. Navyše moje pery vyzerajú lepšie a až tak sa nevysušujú. Vydržím rúž nosiť celý deň bez toho, aby som cítila pnutie. S týmto výrobkom som naozaj spokojná a môžem ho len odporučiť. 

Ako udržujete cez zimu svoje pery v normálnej kondícií?

2 komentáre:

  1. Ja mám od Catrice Liplocking Base je to vlastne tento istý produkt. Tiež som s ním veľmi spokojná a používam ho hlavne v zime. Nevedela som, že niečo také má aj MAC. :)

    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fúha, ja som zase nevedela o Catrice. Isto to pôjdem omrknúť, díkes za tip :)

      Odstrániť