nedeľa 15. novembra 2015

Keď prichádza zima!

Uriage Xémose balzám  na pery



Ahojte!
Dnešná recenzia bude o mojom veľmi dôležitom pomocníkovi - balzáme na pery. Aby ste vedeli, čo cca očakávam od balzámu, tak je to : upokojonie napnutého pocitu, zjemnenie, aby z neho neostala hustá vrstva lepivej hmoty na ústach a aby sa nemusel aplikovať "každých 5 minút". Preto u mňa nejaký EOS alebo bežné tyčinky, ktoré vyvolávajú závislosť nemajú šancu. Osvedčila sa mi indulona, klasická modrá. Ale tú nemôžte len tak vytiahnúť a začať sa natierať na ulici. Preto som začala hľadať inú riešenia. Veronika mi poradila značku A-derma, tak som išla do Dr. Max lekárne. Lenže zrovna túto značku tam nemali. Pani mi poradila tento balzám od Uriage a už som si upaľovala domov. 


Už na zastávke som ho vybaľovala a natierala na pery. Musím uznať, že mi ponúkol okamžitú úľavu. Naozaj som sa mohla usmiať bez toho, aby ma zaštípali pery. Tento pocit trval naozaj dlho. Bola som veľmi prekvapená. Potom večer som si pery natrela ešte raz a pred spaním ešte raz. To znamená, že ta deň ho potrebujem maximálne 5x, čo je skvelé. Momentálne nemám problém ani s tým, že by som ho dávala pod rúž. Najskôr si dám balzám, potom sa celá nalíčim a nakoniec, keď už je vsiaknutý, pridám rúž. 



Myslím, že na ňom trošku vzniká závislosť a musím ho používať každý deň. Ale ten pocit úľavy je oveľa dlhotrvácnejší ako pri iných balzámoch a myslím, že aj intenzívnejší. Na perách nenechá lepivú hmotu. Celkovo som s ním celkom spokojná. Keď sa minie, skúsim ešte iné lekárenské balzamy, pretože tie si myslím, že zaberajú. 

Aký je váš najlepší balzám?
Čo požadujete od balzámu na pery?

3 komentáre:

  1. Můj nejoblíbenější balzám na rty je od Oriflamu. Nedávno jsem o něm psala i na blogu. Od balzámu vyžaduji hydrataci, která vydrží a musí dodat rtům příjemný pocit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jako ta Adea me nastvala, uz ho nedelaji, ale tak zkusim ten v tycince a kdyztak i tento, dik :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zvedavá, že čo povieš na ten v tyčinke :) Potom sa poradíme :)

      Odstrániť