streda 21. októbra 2015

Splnený sen?

Sugarpill Burning Heart Pallete


Ahojte!
Neviem, ako som sa k značke Sugarpill dostala. Musím však uznať, že sa mi veľmi páči ich facebooková stránka, kde pridávajú rôzne uletené make upy. Samotná značka asi nemá v ponuke nejaké neutrálne farbičky. Skôr ružové, žlté, zelené...



Obal je veľmi tvrdý kartón. Nosím ho už skoro rok kade tade a zatiaľ žije. Keď ho zakúpite, dá sa vysunúť z papierového obalu. 


Otvára sa vyklapnutím. Vnútri obsahuje 4 OBROVSKÉ tiene! Vážne, každý z nich má 3,5g, čo už je bežná lícenka. Žltý sa volá Buttercupcake najviac som sa na neho tešila a najviac ma sklamal. Farba nieje taká intenzívna na viečku, ako v obale. Musíte ho veľmi vrstviť. Dokonca si pod neho dávam bielu ceruzku. 
Oranžový sa volá Flamepoint a ten je naozaj pigmentovaný. Asi by som povedala, že je to čistý pigment.
Červený sa volá Love+ jedná sa o brutálne pigmentovaný červený tieň, ktorý ani netreba vrstviť. 
Fialový je Poison Plum bohužiaľ ďalšie sklamanie. Na oku vôbec nieje pigmentovaný a ide do ružova. Musím ho veľmi vrstviť. V obale má pekné modré trblietky, na oku však vôbec niesú vidieť.


Na fotke môžete vidieť vždy zprava doľava jedno pretretie a navrstvenie. Môžete vidieť, že žltá je asi najslabšia a oranžová nemá žiaden rozdiel medzi jedným pretretím a vrstvením. Čo sa mi však vôbec nepáči, je že tiene zanechajú na viečkach stain. Jedná sa hlavne o červený a fialový tieň. Po odlíčení mi viečko ostáva zafarbené naružovo/červeno. Nie je to veľmi príjemné, hlavne keď sa na druhý deň nestíhate nalíčiť. Vyzeráte, ako keby ste plakali. Tiene majú podobnú konzistenciu ako Melt tiene. Sú suché, až kriedovité. Neblendia sa až tak dobre. 

Zhrnutie nie je jednoduché. Značka je mi sympatická, páči sa mi ich marketing a aj výtvory beriem ako inšpiráciu. Lenže domov mi došli dva nepigmentované tiene a dva, ktoré mi zafarbia viečko. Navyše sa s nimi nepracuje najlepšie. Druhýkrát by som do sugarpill nešla. 

Skúšali ste Sugarpill?
Máte doma úplne šialenú paletku?
Máte rady crazy looky?

1 komentár:

  1. Tuto paletku jsem nezkoušela, ale má pěkné odstíny, jen škoda, že ti barví víčko. Na jiných se mi crazy look moc líbí, ale na sobě ho neumím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť