piatok 23. októbra 2015

Nemusím mať všetko

Maybelline Dream Bouncy Blush




Ahojte!
Presne toto som si povedala, keď som nakupovala túto lícenku a mnoho iných. Jednoducho vidím recenzie a tutoriály a už otváram peňaženku. Potom sa mi niekedy nazbierajú veci, ktoré vôbec nemám šancu využiť. Práve naopak zapadajú mi prachom doma a ja pozerám na ne ako na vyhodené peniaze. Jedným z týchto produktov je aj lícenka Maybelline. 


Jej balenie je obyčajné, plastové s priesvitným viečkom. Zatiaľ sa mi nerozbilo a to ho nosím zo sebou často. Produkt má zaujímavú konzistenciu. Je ako veľmi našľahaná plastelína. Musíte si ju nabrať trošku pritlačením. Na fotke môžete vidieť, ako som ju naberala. Na pleti sa rozotiera celkom dobre.Ak jej však naberiete príliš, budú sa vám na lícach vytvárať šúlky "plastelíny."  Rozotiera sa dobre dostratena a nezasychá až tak skoro. 


Na ruke je rozotrený a nerozotrený swatch. Farba po rozotrení trošku slábne ale to vôbec nevadí. Trošku mi príde, že sa otiera. To je problém s výdržou, ktorá je pri tomto výrobku veľmi slabá. Vydrží maximálne 4 hodiny. Preto sa mi až tak nepáči. Neviem, či sa predáva v SR ale ak nie, nemáme za čím banovať. 

Akú zaujímavú konzistenciu ste skúšali?
Aké sú vaše obľúbené lícenky?

1 komentár:

  1. Já používám od Essence a jsem zatím spokojená. Už jen vzhled na fotce mě odrazuje a vím, že pro tuhle si do drogerky nepůjdu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť