nedeľa 2. augusta 2015

Všetko a nič


Ahojte! 
Tento mesiac ubehol naozaj rýchlo, hlavne preto, lebo som bola zo začiatku chorá. Ale aj tak som stihla ísť na pomáhať na preteky Spartan Race, ku kamarátke na Spiš a len tak si užívať s priateľmi. Navyše som s mojím priateľom po dvoch letách konečne spolu. Čo znamená, udivený pohľad : "Ty máš pehy?, Pekné šaty, od kedy ich máš? Čoooo ty máš rada magnum?" Je to sranda byť spolu počas tohoto voľna. Musím uznať, že si to veľmi užívame. 




Milujem tento klobúčik. Rada ho nosím keď je vonku teplo a pečie slnko.


Subway má skvelé bagety, a zistila som, že aj šaláty.


Boli sme v Bratislave a makronky sú už tak trochu povinnosť. 


Susedka vždy donesie tie najlepšie koláče.


Moje obľúbené raňajky. Hlavne domáca rajčinka.


Domáce vločkové šišky, s domácimm džemom.


Kúpila som si tieň od MAC s názvom BOOM BOOM BOOM a je naozaj bombový! Vidíte tie odlesky?


...keď si dáte letný make up a začne mega búrka. 


Prvý zmieňovaný magnum.





Išla som do červenej


Klobúčik cestujeme so mnou.




Spišský hrad je krásny ale u mňa je víťaz Oravský. Ten by som chcela toto leto ešte vidieť...spoločne s Bojnickým, Zlínskym.....




Smrť v očiach, no šťastie, že som prežila ísť iba po tých rebríčkoch a s reťazou.




Pozvala som maminku na obed k jej narodeninám.


Skúsila som RAW čokoládovú zmrzlinu a myslím, že magnum mi zatiaľ stačí :D


Presadila som si moje maličké kaktusíky.


Vyskúšala som s priateľom piecť makrónky. Vidíte, ako je pekne nadýchaná? :D 



V najvyššej kostolnej veži ako Japonský turista..



To bol môj mesiac, ako sa darilo vám? 
Aký je váš obľúbený hrad/kaštieľ/zámok?
Najlepšia pochúťka na ochladenie sa?

2 komentáre:

  1. super post! :) a tie tvoje makrónky sú úžasne nadýchané :D
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díkes, som rada, že sa ti páčia. Ako obláčik :D

      Odstrániť