štvrtok 6. augusta 2015

Lietajúce obočie

MAC Pro Longwear Brow Set



Ahojte!
Na tento gélik som si robila zálusk na začiatku leta. Kúpila som si ho niekedy na začiatku júla a odvtedy ho používam skoro denne. Hneď na začiatku vám napíšem, že ide o must have. Asi prezradím veľa ale isto si prečítajte článok. 


Toto leto som sa rozhodla, že začnem líčiť ostatných ľudí. Dosť mi k tomu pomohla kamarátka, ktorá sa dala odomňa veľakrát namaľovať. Teraz som išla kúpiť veci na ďalšiu nevestu a aj čosi pre seba. Kúpila som si tri veci a dneska vám ukážem najužitočnejšiu z nich na leto. 


Mám totižto "lietajúce obočie". To znamená, že ak ho nezafixujem a poškrabkám sa, bude v smiešnom protismere. ak skočím do bazéna všetky chĺpky budú smerom kolmo dole, a tak. Preto som sa to rozhodla riešiť vodeodolným gélom na obočie. 


V podstate je to najjednoduchšia úprava obočia, aká existuje. Zoberiete špirálku, pretriete obočie a je to. Chcela som farebný, aby sa mi trochu zvýraznilo obočie. Farbu, ktorú sme spolu s paní z MAC-u vybrali je celkom tmavá Brown Ebony. Myslím, že mi sedí a zvýrazní mi obočie. Neobsahuje červené a ryšavé pigmenty, čo sa mi páči.


Špirála je oveľa menšia, ako máte na mihalnice a skvele sa s ňou manipuluje. Ak chcete iba zvýraznenie, prejdite si v smere obočia od predu dozadu. Ak chcete výraznejšiu farbu, vždy rovnomerne zastavte a choďte tam a späť, ako by ste si drhli obočie. Alebo škrabkali. Budete mať výraznejšiu farbu. 


Obočie vyzerá prirodzene, vôbec sa nehýbe. Je na ňom samozrejme vytvorená mini krustička ale bez tej by to nešlo. Mala som ho so sebou aj na výlete na Spiš, kde som bola v extrémnych teplách na túrach a olievala sa vodou. Jeden deň som zmokla ako pes a škrabkala si obočie. Musím povedať, že vydržal vstávať o siedmej ráno a odličovala som okolo jedenástej večer. Je to pre mňa skvelá investícia a isto si ho kúpim znova a znova. 

Aký je váš letný must have?
Poznáte "lietajúce obočie"?

1 komentár:

  1. Tak takovýto problém s obočím nemám a nepotřebuji ho nijak fixovat ani barvit. Obočí si nechávám tak jak je a jen si vytrhávám nežádoucí chloupky.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť