nedeľa 16. augusta 2015

Ekologický

Ecotools





Ahojte!
Už veľmi dlho tu neboli štetce a ja mám pár nových štetcov, ktoré používam už minimálne pol roka. Stihla som si ich vyskúšať vo všeliakých líčeniach a toto je jeden z nich. 
Na prvom obrázku vidíte veľkosť štetca. Je v porovnaní s ebelin štetcom na makeup. 


Rukoväť by mala byť tvorená bambusom a ide o veganskú značku. Čo je mi vždy sympatické. Štetinky sú po roku požívania oveľa drsnejšie, to sa mi až tak nepáči a myslím, že ich bude treba častejšie meniť. Samotná časť, ktorou produkt nanášate je celkom veľká a nemyslím si, že úplne vhodná na korektor. Ja osobne ho používam po tom, ako menším štetcom nanesiem produkt. Potom ho týmto už iba rozmazávam dostratena. 


Mzslela som si, že bude skvelý na korektor pod oči. Bohužiaľ sa mi zdá, že príliž naťahuje kožičku okolo oka. Preto tam radšej používam prsty. Po roku umývania a používania z neho už padajú aj prvé chĺpky ale myslím si, že je to po roku v pohode. 


Štetec až tak často nepoužívam a znova by som ho nekúpila. Myslím, že na korektory sú iné, oveľa lepšie štetce. Dokonca si myslím, že hubka je pre mňa momentálne top. 

Poznáte značku ecotools?
Vedeli ste, že sa dá kúpiť aj v DM? (lebo ja nie a celkom ma to prekvapilo! Palec hore)

1 komentár:

  1. štětce Ecotools znám, ale žádný nevlastním.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť