utorok 25. augusta 2015

Darček

MAC lak na nechty odtieň Sour Cherry




Ahojte!
Už dávno tu nebol žiaden lak. Je to z jedného jednoduchého dôvodu a to : nemám čas. Naozaj nemám čas si sadnúť večer a pol hodinku čakať, kým mi zaschne lak. Keď mám trochu času trávim ho radšej inak. Preto si vôbec nelakujem nechty. Samozrejme, je veľa krásnych farbičiek, ktoré by som si rada kúpila ale zbytočne by mi vyschli. 


Rozhodla som sa teda, že si kúpim klasickú červenú, ktorú nebudem mať núdzu vynosiť. Rozmýšľam teda ešte, že si začnem robiť nechty shellacom ale uvidíme. Keď už som si vybrala červenú, išla som do MAC a hľadala. Našla som si tento krásny lak v odtieni Sour Cherry a išla platiť. Ani ma neprekvapilo, že ho mali zrovna vypredaný...



O to viac ma ale prekvapilo, keď mi môj priateľ na nejaký sviatok vtiskol do ruky zrovna tento lak. Samozrejme, bol tam so mnou pri výbere ale aj tak. Potešilo ma to. Odvtedy som ho mala už párkrát. Odtieň je celkom tmavý ako naozajstné čerešne. Štetček je úzky a dobre sa s ním nanáša lak na celý necht. Dokonca si aj sama nalakujem druhú ruku úplne bez problémov. Zaschne rýchlo.


Výdrž je celkom dobrá, vydrží dva dni a potom sa len mierne olupujú končeky nechtov. Keď na neho dám nadlak, neolupuje sa nič. Laky z MAC považujem za tie lepšie, ktoré sa na našom trhu dajú dostať. ALE myslím si, že laky Color Club alebo Barry M sú lepšie a hlavne niesú testované na zvieratách. Dajú sa kúpiť na stránkach mojesminky.cz.

Lakujete si nechty?
Akú sú vaše obľúbené odtiene?

4 komentáre: