štvrtok 13. augusta 2015

CHI CHI CHI

CHI Infra shampoo



Ahojte! 
Šampóny sú vždy veľká téma a keď nájdeme nejaký, ktorý nám funguje sme šťastné. Ja osobne som bola šťastná po vyskúšaní tohoto šampónu. Najskôr vám musím popísať moje vlasy. Uznávam, že konce sú trošku zničené ale pomocou olejčeku CHI ich dokážem skrotiť. Preto je však trošku ťažšie nájsť šampón, ktorý by mi vyživil vlasy ale nezamastil ich. 


Tento šampón si kúpila maminka u našej kaderníčky. Ja som ho použila náhodou, keď mi došiel šampón a nejaký nový nebol na obzore. Keď som si ho dala na ruku veľmi som sa zľakla, že zajtra umývame zase. Má veľmi hutnú konzistenciu a je biely. Čo v mojej hlave znie ako najhoršia kombinácia na rýchlo mastiace sa vlasy. Okej, nevadí aj tak už mám dneska mastné vlasy. Umyla som raz, dvakrát a spláchla. Použila na konce olejček a nechala vlasy voľne vysušiť. Moje prekvapenie prišlo o dva dni, keď som mala stále použiteľné vlasy. Boli krásne umyté a navyše mi nevymývali červenú farbu. *win win*! Vôňu má typickú mužskú CHI ale tá mi až tak nevadí. Čo mi vadí je cena. Myslím, že okolo 18€. Ale na druhú stranu ho používame s maminkou dve minimálne 3 mesiace a stále ho máme. Neradím kupovať na internete. Viac sa oplatí kúpiť originál od kaderníčky ako napodobeninu na niektorých stránkach. Lebo čudovali by ste sa ale aj šampóny sa falšujú! 

S šampónom som veľmi spokojná a pri značke CHI isto ostanem, neviem, či zmením šampón ale CHI a Matrix sú pre mňa najlepšie značky. 

Aká je vaša obľúbená značka produktov na vlasy?
Koľko ste ochotné investovať do vlasovej kozmetiky?

4 komentáre:

  1. Ja som ako náhradu za tento šampón vyskúšala šampón od Biosilku pre farbené vlasy, ktorý je tiež bez parabénov a sulfátov, no bola som veľmi sklamaná. Vlasy akoby dobre neumyl a boli stále mastné už po vyfénovaní. Za tú cenu som čakala taký menší zázrak, tiež stojí okolo 18 eur.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. CHIje profesionálna vlasová koymetika biosilk je hovadina vzmzslená na zbieranie peňazí do obchodných reťazcov. i keď mojej mame vyhovuje :)

      Odstrániť
  2. Ja mám od tejto značky a aj z tejto rady masku a je skvelá, používaju aj moja kaderníčka a som s ňou veľmi spokojná. Síce je drahšia, ale oplatí sa investovať (najlepšie, ak ju kúpite v USA).
    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, oplatí sa do nej investovať. A hlavne si treba nechať poradiť od kaderníčky. Ja som s niektorými vecmi nebola spokojná, pretože som si ich sama vybrala a nesadli mi :(

      Odstrániť