štvrtok 23. júla 2015

Lúč slnka na lícnych kostiach

MAC minerálny púder odtieň Soft & Gentle




Ahojte!
Keď sa otvoril MAC v Bratislave, samozrejme som nahádzala prachy do peňaženky a išla nakupovať. Nevedela som presne čo chcem ale akosi som nič nechcela. Divné. Nakoniec som sa rozhodla, že mám málo rozjasňovačov, tak som si zobrala ten. Nevedela som, aký chcem, tak som si vypýtala pomoc od nie veľmi ochotnej predavačky. Ja viem, že väčšinou, keď idem na nákupy nevyzerám, ako zo škatuľky ale mohli by sa správať inak. 


Nevadí, ideme späť k recenzií. Vybrala som si teda odtieň Soft&Gentle, bez toho, aby som vedela, aký je to vo svete hit. A už to išlo. Bola to láska na prvý pohľad. Potom som zistila, že Veronika ho má taktiež. Prečítala som si jej recenziu a v niektorých veciach nesúhlasím. 





Začneme obalom. Ten sa mi isto viac páčil ten starší. Tento vyzerá tak trochu ako volské oko. Je z čierneho, celkom pevného plastu. Vnútri nie je žiadné zrkadielko, ani štetec. Tie mi veľmi nechýbajú. V balení po otvorení nájdete krytku na samotný produkt. Tú som už vyhodila. 






Farbu má dokonalú, stále sa meniacu. V tieni mi príde trošku do ružova na slnko sa blyští ako zlato. Na tvári vyzerá prirodzene a dá sa rozotrieť tak, že nikto nespozná, že rozjasňovač máte. No ale mne nestačí, preto si ho niekedy naperiem na líca asi v 4 vrstvách.  Nesúhlasím s ňou v tom, že výdrž je slabá. Naopak výdrž je naozaj celodenná. Niekedy sa mi v škole stalo, že mi presunuli cvičenie, alebo odpadla prednáška, tak som išla do fitka neodlíčená a rozjasňovač vydržal. 


Veronika mu vyčítala, že strašne práši. To mala na 100% pravdu. Práši fakt veľa. Za tie peniaze som to nečakala. Možno to bude spôsobené tým, že sa jedná a minerálny produkt. Dá sa to okabátiť tým, že na štetec použijete hocijaký fixátor alebo kvapky do očí-vtedy sa leskne ešte viac! Ja som ho začala používať z šavej strany, kde vidíte priehlbinku. Mám ho už cca 5 mesiacov a používam ho skoro denne a nielen na seba. Takto málo minuté si myslím, že by som nemala z ničoho. 

Kúpila by som si ho druhýkrát? Myslím, že áno. Chcela by som jeden aj tmavší na leto ako bronzer. Výdrž a farba sú pre mňa skvelé a myslím, že to prekryje aj tú prášivosť.

Používate rozjasňovač alebo tiene? 

6 komentárov:

  1. Ja ho mám, ešte v tom staršom balení, je skvelý určite si ho kúpim znova ak by sa minul, čo ale nehrozí lebo je neminuteľný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa práve naopak zdá celkom minuteľný :D Uvidíme, či ho niekedy miniem :)

      Odstrániť
  2. No moc se mi líbí, ale nevím, asi za ty prachy si zatím vystačím s rozjasňovači, které mám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No je celkom drahý, ak máš rozjasňovač, s ktorým si spokojná tak sa neoplatí. Ak by to mal byť tvoj jediný, tak si myslím, že sa oplatí investovať :)

      Odstrániť
  3. Krásný je. :) Já si v MACu nikdy neumím vybrat, je tam moc věcí. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tam musíš vedieť, čo si ideš zobrať :D

    OdpovedaťOdstrániť