utorok 28. júla 2015

Keď o niečo píše trb...

Silk Naturals Pore Refining Toner, Raspberry moisturizer, Vitamin C Peptide Sérum




Ahojte!
Ako už ste si asi prečítali, keď o niečom píše trb musím to mať. Kedysi dávnejšie, keď písala recenzie, ktoré k niečomu boli a nie :" mám pocit, že toto je mastnejšie, ani neviem, asi to tak bude" som si vždy zapamätala produkt, ktorý by som chcela. Keď bola možnosť, tak som si ho aj kúpila. Presne takto to bolo s týmto tonikom. Vlastne ona vo mne vzbudila záujem o toniká. Lenže poznáte syndróm jednej položky v košíku. To znamenalo, že potrebujem ešte nejaký krém, lícenku a aj toto vyzerá dobre. Dneska vám ukážem časť kozmetiky na pleť. Niekedy nabudúce dekoratívku. Všetko som kupovala na silknaturals.com


Tonikum, ktoré bolo dôvodom nákupu! Vonia celkom sladko. Je to priesvitná vodička, ktorú by ste mali vmasírovať do pokožky. Nemusíte ju umývať a po nej by mal nasledovať krém. Ja mám strašný pocit, keď si zo seba niečo neumyjem, takže ja ho zmývam. Pleť je po ňom taká zdravšia. Póry sú uzavreté. Nemám pocit, že by vysušoval. Stojí okolo 8 dolárov, čo je myslím celkom fajn.  Druhýkrát by som si ho isto kúpila, keby som nenašla čosi lepšie.



Chcela som si kúpiť aj nejaký hydratujúci krém. Ba čo lepšie pre mňa gél. Naozaj asi najviac milujem gélovú konzistenciu. Milujem maliny, nebolo čo riešiť. Tešila som sa na jeho použitie a sklamal. Najskôr sklamal vôňou, resp. zápachom. Je to niečo ako lepidlo na drevo! Vtedy nemáte dobrý pocit, keď to na seba natierate. Keď som sa rozhodla smrad prežiť, moja pleť bola celkom príjemne hydratovaná. Ale sám o sebe mi na dlho nestačil. Ku večeru už som cítila pnutie. 




Kedysi dávno som navštívila nejakú predvádzačku nejakej značky. Ešte som vtedy nemala blog a vôbec ma to nezaujímalo. Bola som tak len kvôli kamarátke. Ona si kúpila nejaký sprej s vitamínom C a vždy, keď ho na mňa strekla, som mala lepšiu pokožku. Rovnaký zázrak som čakala aj od tohoto séra. Dávala som si ho iba večer, pred použitím gélu. Výsledok bol skvelý! Pleť som mala ako porcelán, bez jediného rozšíreného póru. Lenže po čase mi nestačila hydratácia. Myslím, že keby ho používam teraz, cez leto, bolo by to lepšie. Pri tomto výrobku som si neni istá, či odporučiť, alebo nie. 

Aby som to zhrnula Silknaturals ponúkajú priemerné výrobky za priemerné ceny. Ak po nich túžite, isto ich vyskúšajte, možno vám sadnú. Ak ste o nich nikdy nepočuli a nechcete ich kupovať, myslím, že vám nebudú chýbať.

Máte blogerku, ktorá keď niečo odporučí vy nakúpite? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára