nedeľa 12. apríla 2015

Tetujeme sa po americky

Color Tattoo odtiene 70 Barely Branded, 35 Tough as Taupe



Krásny deň!
Color Tetko na Slovensku a aj v Česku je jedno z najznámejších líčidiel očí. Všetky ho milujeme a pár ľudí mu nevie prísť na chuť. Ale myslím, že existuje väčšina, ktorá by uvítala viacero farieb. Mne samotnej chýba napríklad žltá. Keď som v CVS nakupovala samozrejme som sa popozerala aj po novom odtieni CT a vybrala som si rovno dva. 



Prvý odtieň sa vola Barely Branded. Jedna sa o veľmi svetlučký a jemný, zlatý tieň so shimmerom. Na oku ho nie je veľmi vidieť samotný ale keď na neho nakreslíte linku alebo ho zmiešate s iným CT uvidíte, ako vám prežiari oko. 
Druhý odtieň Tough as Taupe som jednoducho musela mať. Ide o krásnu taupe (šedohnedú ) farbu a práve tá mi chýbala. Dá sa s ňou vykresliť záhyb oka ale môžete ju použiť aj na celé viečko. 



Neviem, či už sú tieto odtiene na Slovensku ale som zato, aby sme mali viac odtieňov. Pre obe CT platí, že sú dobre pigmentované. Skvele sa nanášajú. Ja používam aj štetec aj prsty. Ale asi radšej štetec s umelými chlpmi. Dajú sa použiť ako báza a predĺžia výdrž vašich tieňov. Výborne sa do seba rozotierajú, takže nebudete mať línie medzi odtieňmi. Ak tvorím look s dvoma CT, používam jeden štetec, a vždy to dopadne dobre. Tiene mi vydržia celú noc a aj celodenné behačky. Naozaj ich môžem len odporučiť a ak ste doteraz nevyskúšali ani jeden odtieň, máte šancu to napraviť. 

Máte CT?
Používate radšej púdrové alebo krémové očné tiene?

5 komentárov:

  1. Barely Branded u nás myslím není, jakýsi CT s názvem taupe tu je. Nevím teda jak na Slovensku. Já mám ráda všechny stíny :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa čosi zdalo, že taupe som už videla ale nechcela som zavádzať. :) Ja si stále neviem predstaviť na sebe to svetlo modré:(

      Odstrániť
  2. Ja som si svoj prvý CT kúpila v podstate nedávno, predtým som patrila do tej skupiny, ktorá ich nejak nemusela. A kúpila som si práve taupe odtieň, je to 40 - permanent taupe :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A je podobný tomuto? Tak nakoniec máme aj na Slovensku taupe odtiene :)

      Odstrániť
    2. Povedala by som, že to jeden a ten istý :)
      skús pozrieť, akurát včera som o nich písala Kremovky

      Odstrániť