piatok 24. apríla 2015

Rýchly tip IV.

Rimmel Exaggerate undercover shadow primer






Krásny deň!
Dneska som tu s ďalším tipom. Túto bázu mi sestra priniesla z USA ale mám taký pocit, že sa dá kúpiť aj na Slovensku. Je super, že už aj v drogerkach sa dá kúpiť báza pod očné tiene. A tým to hasne. Bázu som si  s nadšením naniesla. Je veľmi klzká-silikónová. Zobrala som si do ruky tiene a pozerám, že v očnom zhybe sa mi z bázy urobila linka! Myslím, že báza je presne na to, aby  sa toto nestávalo. Pomyslela som si, že som jej dala priveľa, linku zotrela a naniesla tiene. Po hodine boli zase v linke!  Tiene, ktoré mi normálne bez bázy vydržia tak 4-5 hodín boli za hodinu v linke! Potom som ju použila ešte asi trikrát. Vždy s rovnakým výsledkom. Dneska je to bohužiaľ tip, čo nekupovať. Dúfam, že nabudúce si kúpim niečo skvelé, lebo nemám rada negatívne tipy. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára