nedeľa 5. apríla 2015

DIY!

Maska na tvár zo zeleného ílu a ryžového púdru!






Krásny deň!
Veronika mi ešte pri našom prvom swape poslala ňou vyrobenú masku spoločne s avokádovým olejom, keby ju chcem ešte vylepšiť. Veľmi ma tým potešila, pretože som už dávnejšie chcela vyskúšať zelený íl. No akosi som sa nemala ku kúpe.


Hneď zo začiatku musím povedať, že som veľmi prekvapená tým, ako je jemne namletý! Tohoto som sa bála, že si dám na tvár nejaké blato a bude veľmi drsné. Neviem, akú značku mi Veronika poslala ale je fakt jemný.   Masku si pred použitím musíte sami vyrobiť.
Potrebujete :

  • zelený íl
  • olej
  • vodu

Len na vás záleží, či z toho bude pasta alebo blato. Ja som to povýšila na alchýmiu. Keď som mala suchšiu pleť, dala som viac oleja. Keď som mala pred menštruáciou a pleť si robila čo chce zase hrubú pastu. Inokedy som len chcela zmenšiť póry a dala som si tenučké blatíčko.


Už som ho skoro domíňala a preto sa cítim nato, aby som prehlásila, že zelený íl je jedna za najlepších vecí na zmenšenie pórov! Myslím, že celkovo zlepšuje stav mojej pokožky ale trošku ju aj vysušuje. Preto mi našťastie Veronika poslala avokádový olej! Postačí aj olivový alebo krém po zotretí masky. Vyrážky sa liečia rýchlejšie a pleť je rozžiarená.
Momentálne som si kúpila druhé balenie a teším sa na jeho používanie.

Aká j vaša obľúbená maska?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára