štvrtok 26. marca 2015

Rýchly tip II.

Eos krém na ruky 



Ahojte! 
Dneska sa veľmi rýchlo pozrieme na krém na ruky značky EOS. Kúpila som si ho ešte v USA ale sem-tam som ho videla na nejakých slovenských/českých e-shopoch. Kúpila som si uhorkovú vôňu a musím povedať, že sa im naozaj podarila. Voňala sladko, ale nie ten hnusný, ťažký podtón, skôr sladko-sviežo-povzbudzujúci. Krémy na ruky skoro vôbec nepoužívam, aj keď mám potom ruky ako sušienka. Dôvod je jednoduchý, nemám rada ten hnusný film, čo vytvoria. Takže áno, radšej ich mám suché. Našťastie tento krém sa veľmi rýchlo vsiakal a celkom dobre vyživil. Obsahovo je veľmi malý a preto by niekto mohol povedať, že sa hodí do kabelky ale (áno, zase je tu ale) nerada si krémujem ruky bez toho, aby som si ich umyla mydlom a vodou. Nie, čistiaci gél nestačí. Musela som ho mať na stolíku a krémovala sa s ním doma. Ak by som išla do USA alebo ho našla v prijateľnej cene, isto si ho kúpim znova (už len kvôli tej vôni), takže ak budete mať tú možnosť, vyskúšajte.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára