utorok 10. marca 2015

Proti lesklej pleti

Bioré Pore uncloging scrub







Ahojte!
Milujem pílingy! Všetky - na tvár, na telo, na nohy, na ruky, na pery. V Ocean City som sa cez deň celkom spotila a na tvári som mala takú tu hnusnú mastnú vrstvu, ktorá nejde len tak umyť vodou. Tak som začala hľadať píling a náhodne som našla miniatúru tohoto. Zobrala som ho na odskúšanie a ku podivu mi tá miniatúra vydržala dva mesiace! 


Preto som si skočila po nové, celé balenie. To je celkom bežné a pripomína mi garnier. Obal sa nevylial ani po prevoze na Slovensko a odtiaľ do ČR. Vytláča sa veľmi ľahko. Obsah je taká jemnejšia pasta s väčšími modrými zrniečkami. Vonia chemicky ale nič iné som ani nečakala.

Hlavné je však, ako mi funguje na pleti. Po použité nemám žiadnu mastnú vrstvu na pleti. No napriek tomu, keď ho používam denne pleť nevysušuje ju. Pleť je jemnejšia, čistejšia. Mám dokonca pocit, že na nose sa mi zmenšil počet čiernych bodiek + po použití mám stiahnuté póry. Jediná vec, ktorá mi vadí je, že píling nie je prírodný, pretože by som chcela používať viac prírodnej kozmetiky. 

Myslím, že je to americká verzia nášho Garnieru, ktorá dobre funguje. Je pre nenáročné, ktoré chcú za málo peňazí veľa muziky. Na moju pleť mi vyhovuje, skoro vôbec sa nemíňa. Ak ho niekde nájdete a budete potrebovať píling isto ho vyskúšajte. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára