nedeľa 15. marca 2015

Moja klasika, tvoja klasika

Urban Decay Naked 




Ahojte!
Túto paletku už mám skoro dva roky a až teraz píšem recenziu, čo je trošku hanba ale zase na druhú stranu môžem povedať, že bude naozaj ale NAOZAJ objektívna. Keď som začínala s blogom nemala som o Naked ani poňatia. Lenže potom sa to stalo, pozrela som si pár tutorialov, pár recenzií a musela som ju mať. Podarilo sa mi ju kúpiť po brigáde v UK. Tu by som sa chcela zastaviť a popísať o tom, čo si myslím o všetkých dupe a fake naked, undressed, whatever...Paletu som chcela veľmi dlho, lenže nemala som na ňu. Tak som si ju nekúpila. Bodka. Potom prišla MUA so svojimi dupe paletkami, tak som si jednu objednala. Za asi dve libry. Naozaj chcete zrovnanie? No skončilo to tak, že MUA je v koši a Naked kraľuje mojej zbierke. Vyhodené dve libry a nie, nehovorím si, že IBA pretože aj to sú peniaze! Naozaj kvalitné tiene, ktoré sa nedajú vôbec porovnať s hentým od MUA. Na druhú stranu ak si kúpite dobrý primer, viete sa pekne nalíčiť asi so všetkým. Moja kamarátka má stále MUA paletky a vie sa s nimi namaľovať veľmi pekne. Je s nimi spokojná a nie je ochotná vyhadzovať 50€ za Naked a ja to beriem. Jednoducho je na každom, koľko chce do vecí investovať. Mne to kopírovanie príde trápne. Ale v kozmetike to našťastie až tak nevidno. Myslím, že oveľa horšie je to s LV kabelkami a spol. Vtedy aj úbohé vlastníčky originálu vyzerajú ako chudery, pretože všetci predpokladajú, že budú fake. Oukej, vráťme sa k paletke.



Bola zabalená v plastovom obale a uložená spolu s primerom vo fialovom držiaku. Vpredu je priesvitný a zozadu máte napísané niečo o paletke, názvy tieňov a že obsahuje primer a štetec. Samotné balenie je veľmi pekné, asi prvých 10 minút. Potom sa na ňu prilepí prach a stále je pekné. Už z tohoto musíte pochopiť, že Naked milujem. Je z veľmi kvalitného papieru obaleného semišom a drží na magnetky. Vpredu má zlatým vyrazené obrovský nápis NAKED a dole menší Urban Decay. Vnútri nájdete 12 krásnych tieňov. Môžete si vybrať či chce matné, saténové alebo so shimmerom.





Virgin - ružovo perleťový studený 
Sin - ružový šampanský so shimmerom
Naked - nude matný 
Sidecar - rúžový so striebornými mikrotrblietkami
Buck - stredne hnedý matný
Half Baked - najkrajší zlatý 
Smog - medenobronzový 
Darkhorse - tmavý mocha so zlatým shimmerom
Toasted - tmavá staroružová s kvapkou fialovej
Hustle - slivkovohnedý 
Creep - čierny so zlatými trblietkami
Gunmetal - šedomodrý so strieborným shimmerom


 všetky tiene podľa uloženia v palete

 na slnku

 v tieni


Musím povedať, že okrem odtieňu Creep a Gunmetal používam všetky pravidelne. Creep len na večer a Gunmetal je najmenej používaný z celej palety. Halfbaked a Sidecar sú moji favoriti, dajú sa použiť aj v zložitom líčení ale čo na nich oceňujem, aj samostatne na celom viečku vyzerajú dokonale. Všetky tiene som použila s bázou aj bez a musím povedať, že na bežné denné nosenie je to v podstate jedno. Bázu odporúčam použiť v prípade, že máte mastné viečka alebo idete na párty. Vtedy sa hodí. Všetky tiene sú aj po skoro dvoch rokoch maslovitej konzistencie. Nanášajú sa skvele a dokonale sa medzi nimi strácajú prechody. S paletou vytvoríte ako jemný denný look, tak dramatický večerný look. Každý tieň obsahuje 1.3g, čo je celkom málo ale ako vidíte na fotkách vydržia dlho.



Štetček je použiteľný na nanášanie tieňu a jeho vtláčanie do bázy ale inak nie. Podľa mňa je z hlinníku, lebo je celkom ľahký. Vlákna sú pevné a len tak sa neohnú. 


K priloženej báze môžem povedať asi len to, že bola moc tekutá a nedržala mi dobre pod tieňmi. Nebola som spokojná a myslela som si, že všetkým preplo, keď ju ospevujú ALE kúpila som si inú mini verziu tejto bázy a tá je ok. Tak asi som mala vadný kus.

Aby som to zhrnula paletka je must have, ak sa pokazí alebo ju niekedy miniem(HAHA), kúpim si ju znova.

Aký je váš must have?

2 komentáre:

  1. Mám ráda všechny tři Nakedky od UD. Tahle jednička byla moje první a je to prostě láska. Ať si každý říká co chce, stíny jsou skvělé. Fialový držák už nemám, ale tím, že je semišová, tak ji uchovávám v papírové krabičce od Naked 3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím si, že sú najlepšie pre mňa :) Zatiaľ ma vôbec neláka kúpiť si ďalšie. Možno naked 4 sa trafí do mojich farieb :)

      Odstrániť