nedeľa 22. marca 2015

Color Tetko vo viacerých farbách!!!

Pupa Cream Eyeshadow Vamp! Odtiene 300,400,500 a limitovaný 003





Ahojte!
Color tetko je skvelá vecička, bohužiaľ pre všetkých sa dá kúpiť iba v pár odtieňoch a jeho kvality závisia odtieň od odtieňu. Preto, keď som viedla, že PUPA má niečo na podobnom princípe a dokonca v akcií, nesmelo som si kúpila jeden tieň a bolo to tam! Nosila som ho skoro každý deň a doteraz je najpoužívanejší. Postupom času som si prikúpila ďalšie dva a teraz som naposledy dostala jeden z limitovanej edície! 




Všetky 4 tiene sú nositeľné sami o sebe, dajú sa kombinovať a navyše sú skvelá báza. Každý z nich som skúsila v behací deň a musím povedať, že výdrž je celodenná. Navyše strieborný som mala ako podklad na plesovom líčení a vydržal od siedmej večer do nejakej štvrtej ráno. A to som tancovala ako šialenec, spotila sa utierala si oči. Ako báza dokonca predĺžil výdrž pigmentov! Ten matný z limitovanej edície som si zabudla odlíčiť, pred tým ako som si išla zabehať a vydržal aj celé behanie. 


Na druhá stranu sa môže stať, že ak si kúpite trblietavé tiene, trblietky po nejakom čase opadajú. Nie je to nič závažné ale treba s tým počítať. Tiene majú našľahanejšiu konzistenciu ako CT. Nie je také tuhé, skôr gélové stačí raz namočiť štetec a celé pohyblivé viečko je nalíčené. 



Odtieň 400 je prvý zakúpený a najpoužívanejší! Je to naozaj krásna studená strieborná farba a super sa mi hodí k vlasom. Použila som ho aj na plese a naozaj ma očaril. Je zo všetkých najgumovatejší/najgélovejší/najmäkší. 



Odtieň 500 je broskyňový odtieň so zlatým shimmerom a bol kúpený na jar/leto. Je to jeden z mojich obľúbených odtieňov rúžov/líceniek/ tieňov. 


Odtieň 600 som kupovala s váhaním až ako posledný k blond vlasom, pretože sa mi k nim páčili smoky eyes. Ide o tmavofialový tieň so strieborným shimmerom. Používam ho najmenej a najviac z neho opadávajú trblietky. 


Posledný  a momentálny obľúbenec 003 Je z novej jarnej kolekcie VELVET MATT a je naozaj krásne zamatový! Odtieň je presne podľa mojich predstáv, čiže levanduľovo pastelový. Dá sa použiť aj ako tieň, aj ako linka (to všetky). Používam ho skoro stále. Rozmýšľam ešte nad mint odtieňom z rovnakej kolekcie, ktorá sa podľa môjho mimoriadne vydarila. 




Pupa je pre mňa tošku zvlášny obchod, rada tam chodím ale necítim sa dobre, pretože stále na mňa zazerajú predavačky. Nikdy si neviem vybrať a väčšinou odídem s prázdnymi rukami. Keď už si však niečo kúpim, stojí to zato. Som rada, že som si kúpila tieto tiene a ak bude farba, ktorá ma zaujme, isto si ju kúpim. 

Aký je váš obľúbený produkt PUPA?

8 komentárov:

  1. Od Pupy mám toho neskutočne veľa, ale tieto tiene zatiaľ nie, čas to napraviť.:) Vyzerajú skvelo. Vynikajúce sú od tejto značky bronzery.:)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie sú ale krásne! aj keď ten druhý ma zaujal najmenej, ale zvyšné farby sú úplne úžasné. ja sa väčšinou takýchto produktov bojím, že sa mi zlejú do záhybu viečka, ale vidím, že tieto stoja za to :) od pupy mám rada asi všetko :D ale najviac ich ceruzky na oči, lebo majú neskutočné množstvo farieb

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sakra, to som jediná, čo má od nich tak málo vecí?! Nemusíš sa báť, u týchto sa ti to nestane :)

      Odstrániť
  3. nič podobné doma nemám, ale asi to nutne potrebujem :D
    Pupa v Banskej Bystrici má veľmi milé a príjemné predavačky, ktoré ma bez očumovania nechajú pozerať a skúšať, čo len chcem, prípadne ochotne poradia, mne skôr vadí, že ma pri takej vysoko-intímnej chvíľke, ako je pre mňa nákup kozmetiky očumujú všetci okolo(OBCHODU)idúci a návštevníci cukrárne oproti

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potrebuješ :D Tak to asi len žilinské nie sú veľmi príjemné. A too očumovanie by mi asi tiež celkom vadilo.

      Odstrániť
  4. Ja nejak krémové tiene neobľubujem, lebo sa mi vždy doteraz zlievali do záhybu, tu som ale neodolala a kúpila som si taký krásny tyrkysový (201). Častejšie ho síce používam ako linku :) veľmi sa mi ale páči ten marhuľkový (500), ten by som si rada zadovážila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oba zmienené sa mi páčia ale pochybujem o ich využiteľnosti. Možno keď bude zľava tú využiteľnosť premyslím :)

      Odstrániť