nedeľa 15. februára 2015

Povinný nákup!

Victoria´s Secret Total Attraction  cherry orchid&lily blossom telový krém a telový sprej


Ahojte!
Ktorý obchod okrem MAC-u navštívite v USA? Samozrejme Viktorku! A čo si odnesiete okrem hromady krásneho, pohodlného a dokonalého spodného prádla? Nejakú tú kozmetiku! Ich spreje a voňavky naozaj nemusím. Sú strašne sladké a to mi na nich vadí. Sama používam skôr vzdušné a ľahké vône. O to viac ma potešilo, keď som ovoňala tento setík a nestriaslo ma! Musel ísť do košíka. 





Vôňu vám neviem opísať, je kvetinová, sladká ale stále nie toľko, aby ste z nej dostali cukrovku. Balenie má 250 ml a je celkom veľké. Sprej používam hlavne na diskotéky, keď mám veľkú kabelku. Pretože nevydrží tak dlho ako voňavka(čo je samozrejme - ide o sprej). Jednoducho idem na WC a nastriekam sa. Na toto je ideálny. Ako bežný denný sprej si ho neviem predstaviť ale to iba kvôli tomu, že naozaj nemusím sladké vône. Balenie je pevné, rozprašovač strieka na väčšiu plochu rovnomerne. Nemám k nemu čo viac dodať. Ak sa vám vôňa páči a máte možnosť si ich kúpiť isto by som nakúpila. 





Z fotky môžete vidieť, že ho naozaj používam! V Brne je strašná voda v spojení s vysušeným vzduchom vyzerám po sprche ako sušená slivka! Naozaj a bez srandy. Na rukách mi aj napriek tomu, že používam krém popraskala pokožka. Preto sa natieranie stalo povinnosťou. Krém nie je až tak silne parfémovaný ako sprej a jeho vôňa sa vám len tak jemne vpije do pokožky. Navyše pokožku neuveriteľne vyživí! Naozaj som s krémom veľmi spokojná a keby sa dali kúpiť na Slovensku istotne by som si kúpila aj nejaké iné. 

Ak budete mať možnosť vyskúšať aspoň jednu z týchto vecí nakupujte! Myslím, že budete veľmi spokojná ako ja. 

3 komentáre:

  1. Tady u nás je mají v Parfums a na prodejně dokonce testery, takže nic nedostupného pro nás pražáky :-))) Možná je myslím Parfums i v SR ne?
    Já k tomu čuchala a jsou to takové obyč.slaďárny, mám teď vůní dost, ale časem bych klidně do nějaké šla. Musím si to někam napsat jako tip na dárek pro někoho! Vůbec nejsou ani drahé ty spreje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja vôbec nenakupujem! Žijem zo zásob a vôbec nemám prehľad o ničom :(

      Odstrániť
  2. Miluju VS, hlavně jejich tělovou kosmetiku a parfémy a taky oblečení z řady pink a spodní prádlo :) Nedivím se, že jsi nákupu neodolala :)

    New in: January 2015

    OdpovedaťOdstrániť